FANDOM

Mildew's Misery (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Wrzeniec, pojawiający się w serialu, w odcinku Smoczy kwiat, oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Wrzeniec ten wygląda jak wszystkie smoki z tego gatunku. W serialu jest barwy morskozielonej, zaś w grze niebieskiej. Prawdopodobnie nie jest w pełni dorosłym osobnikiem, gdyż jest znacznie mniejszy od Wrzeńka.

Charakter

Smok ten jest dość agresywny. Zaciekle atakuje, by zdobyć coś, na czym mu zależy, jednak gdy już to zdobędzie, staje się spokojniejszy i wycofuje się.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w odcinku Smoczy kwiat. Jeźdźcy wraz z Pleśniakiem, którego biorą na wyprawę w ramach kary za doprowadzenie do otrucia smoków, wyruszają na ocean w poszukiwaniu Wrzeńca. Potrzebują zdobyć jego jad, aby przyrządzić antidotum na chorobę wywołaną przez niebieskie oleandry, będące równocześnie pożywieniem tego gatunku. Wrzeniec, zwabiony zapachem kwiatów, wyłania się z oceanu i atakuje statek. Najbardziej boi się go właśnie Pleśniak, który podczas ucieczki wpada w miskę z kwiatami, wskutek czego kilka z nich osiada na jego ubraniu. Wrzeniec gryzie go w pośladki i zjada kwiat, po czym wycofuje się do morza.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Od aktualizacji w lutym 2019 roku smoka nie można już kupić za runy, a jedynie zdobyć poprzez poszukiwania Białej Furii.

Ciekawostki

  • Między serialem a grą istnieje pewna niezgodność. Smok ten w serialu miał morskozieloną barwę, w grze jednak został przedstawiony w kolorze niebieskim.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier