FANDOM

Minden - jedna z nazwanych członkiń Skrzydlatych Panien, pojawiająca się w odcinku Aniołki Sączysmarka.

Wygląd

Minden wygląda na młodą kobietę. Posiada kwadratową szczękę i dość szczupłą posturę. Podobnie jak Atali, ma kasztanowe włosy, tyle że spięte w kucyk, oraz duże, niebieskie oczy. Ubrana jest tak samo jak wszystkie inne członkinie plemienia - w srebrną zbroję.

Charakter

Minden jest oddaną swojej przywódczyni Skrzydlatą Panną. Bardzo chce być doceniona, dlatego kiedy tylko może, stara się zaimponować Atali swoją zaradnością i sprytem. Jak inne kobiety z plemienia nienagannie dba o pisklęta Zbiczatrzasłów. Jest także świetną wojowniczką.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Minden jest jedną z kobiet, której Atali przydzieliła opiekę nad niezapowiedzianym gościem Wyspy Skrzydlatych Panien, jakim był Sączysmark. Po zajęciu się przybyciem innych smoczych jeźdźców, ucieczce Jorgensona i kłopotach w gniazdach Zbiczatrzasłów na wyspie, kobieta pojawia się siedząca przy ognisku, w towarzystwie nowych sojuszników Skrzydlatych Panien.

W odcinku A kto tu dowodzi? Minden zostaje powierzone dowodzenie wyspą na czas nieobecności Atali, dziewczyna popełnia jednak wiele błędów, w wyniku których jej przywódczyni i jej smok zostają ranne, wyspa niemal zdobyta, a Czkawka i Szczerbatek pojmani. Minden obwinia się o wszystko do tego stopnia, że rozważa odejście ze Skrzydlatych Panien. Sytuację ratuje Sączysmark, który bazując na własnym doświadczeniu, wypowiada słowa podnoszące dziewczynę na duchu. Ostatecznie razem ratują sytuację, a Minden otrzymuje pochwałę od Atali.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier