FANDOM

Artykuł
Mudraker (brak polskiego tłumaczenia) — gatunek smoka, pojawiający się jedynie w grze School of Dragons. Przedstawiciel klasy wodnej. Jedynym bliżej poznanym osobnikiem z tego gatunku jest Muddie.

Wygląd

Budową ciała Mudraker przypomina Ostrykła – ma podobnego kształtu tułów, a oprócz tego tylna para łap jest masywna i służy do chodzenia, podczas gdy przednia jest znacznie mniejsza i słabiej umięśniona.

Pysk smoka przypomina kształtem pysk Thunderclawa. Mudraker posiada jeden duży wyrostek zastępujący róg nosowy i dwa mniejsze, spiralne rogi po bokach głowy. Ma także krótkie, ostre zęby.

Tułów smoka jest niezbyt masywny i aerodynamiczny. Na grzbiecie znajduje się przypominająca wachlarz płetwa. Średniej wielkości skrzydła są wyposażone w pazury na ich zgięciach. Ogon jest stosunkowo krótki, rozdwojony na końcu. Zwierzę posiada grubą skórę, która chroni je przed atakami innych śmiercionośnych stworzeń czających się w głębinach bagien.

Siedlisko i dieta

Według gry School of Dragons smok ten zamieszkuje zarówno płytkie, jak i głębokie bagna i mokradła. Jednego z osobników z tego gatunku można znaleźć na Mudraker Island.

Podobnie jak inne smoki, Mudrakery gustują w rybach oraz innym mięsie zwierzęcym.

Zachowanie i tresura

Chociaż wygląd może mylić, smoki te są miłe i przyjazne. Mudrakery uwielbiają spędzać czas na zabawie, zwłaszcza w wodzie. W czasie figli mają zwyczaj ochlapywać swoich treserów wodą lub błotem. Lubią też wygrzewać się w słońcu podczas leniwego unoszenia się na powierzchni.

Mudrakera można wytresować i najlepiej w tym celu użyć wibracji – zwierzęta te mają bardzo czułe receptory, dzięki którym wykrywają drgania. Po zdobyciu zaufania smoka można przyłożyć dłoń do jego pyska i go oswoić.

Moce i umiejętności

Ogień

Jest to kolejny smok ze swojej klasy, który nie zieje zwykłym ogniem, a sonicznymi pociskami w kształcie pierścieni, przypominającymi splunięcia Gromogrzmota. Dzięki nim smok, będąć w wodzie, jednym takim zionięciem potrafi wytworzyć dużą falę poruszającą się z zawrotną prędkością w stronę ofiary.

Receptory

W grze School of Dragons w rozszerzeniu Battle for the Edge ujawnione zostaje, że gatunek ten posiada receptory czuciowe, które wrażliwe są na drgania podłoża lub też wody. Pozwala to smokowi na unikanie ukrytych drapieżników, które generują takie drgania każdym swoim ruchem.

Skóra

Mudraker, choć dość niepozorny na pierwszy rzut oka, posiada niezwykle twardą i grubą skórę, która chroni go przed atakami drapieżników.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Znani przedstawiciele

Z gier

School of Dragons

W grach

School of Dragons

Mudraker pojawił się wraz z aktualizacją 15 maja 2015 roku. Jego jajo kosztuje 250 gemów i wykluwa się 12 godzin. Smok posiada własną animację z częścią ruchów Wandersmoka.

W grze występuje Mudraker o imieniu Muddie, należący do Skuldera.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćDuży SkrzydłocieńFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały SkrzydłocieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperChimeragonDeathly GaleslashDreadstriderGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHumbangerHushbogleRidgesnipperSkrillknapperThunderbottom
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki