FANDOM

Mudraker Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge.

Wygląd

Mudraker Island jest średniej wielkości wyspą. W jej centrum wznosi się łagodnie masyw skalny, z którego spływają dwa duże wodospady. Zasilają one ogromne jezioro rozciągające się poniżej, które zajmuje znaczną część lądu. Wokół tereny są względnie płaskie, w większości porośnięte wątłą trawą. Na wyspie znajduje się wiele bezlistnych drzew o grubych pniach i gałęziach zarośniętych krzaczkowatymi porostami.

Jezioro jest miejscem zamieszkania dla Mudrakera o imieniu Muddie. Na Mudraker Island przebywa również Skulder, który założył na tej wyspie obóz w celu poszukiwania i badania pozostałości po dawnych wikingach.

W grach

School of Dragons

Mudraker Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Gracz udaje się na wyspę, by pomóc Skulderowi poradzić sobie z mieszkającym tam dzikim Mudrakerem. Postać gracza angażuje się w kilka zadań mających na celu pomoc archeologowi zrozumieć i wytresować smoka. Po zdradzie Haralda gracz powraca na Mudraker Island, by uwolnić uwięzionego przez pirata Skuldera.

Wyspa powraca także w rozszerzeniu Wrath of Stormheart. Atak ludzi Nikory Stormheart na ten ląd jest dywersją, mającą odwrócić uwagę od jej działań na Auction Island.

Zobacz też