FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z filmu, sprawdź Nowe Berk.

New Berk (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem The Hidden World po premierze filmu Jak wytresować smoka 3. Jest odpowiednikiem filmowego Nowego Berk.

Wygląd

Wyspa jest nieco mniejsza niż jej filmowy odpowiednik, ale i tak jej masyw wznosi się bardzo wysoko ponad poziom oceanu. Wysokie góry otaczające większość terenu mają zielone stoki i podobnie jak liczne, smukłe formacje skalne są porośnięte lasem iglastym. Z potężnych klifów zlewa się do morza kilkanaście wodospadów. Sama powierzchnia lądu na najniższym poziomie jest niemalże jednym wielkim jeziorem, ponad którym wznoszą się wielkie skalne wyspy. Centralną z nich zajmuje wioska wikingów.

SoD New Berk Village

Ta również nie odstaje od swojej filmowej wersji. W centrum wioski znajduje się rynek, którego środek zajmuje kamienny plac z rzeźbioną fontanną. Dookoła znajdują się domy Mieczyka, Szpadki, Śledzika i Sączysmarka wraz z Hideoutem i ogromną kuźnią Pyskacza. Prowadząca w górę ścieżka przebiega obok położonego ponad wioską Store i prowadzi do górujących nad osadą budowli: domu Haddocków i nowej Twierdzy.

Na wyspie można spotkać Czkawkę ze Szczerbatkiem, Valkę z Chmuroskokiem, Astrid, Sączysmarka, Śledzika, Mieczyka, Szpadkę, Pyskacza, Grubego i Wiadro.

W grach

School of Dragons

New Berk pojawiło się w grze 21 lutego 2019 roku wraz z rozszerzeniem The Hidden World, które wprowadziło do gry lokacje z filmu Jak wytresować smoka 3. Wtedy też NPC z Berk zostali przeniesieni do nowej wioski wikingów, a ich poprzedni dom opustoszał, co zostało fabularnie uzasadnione w ramach rozszerzenia. New Berk jest dostępne dla wszystkich graczy. Odbywa się tam część misji z dodatków The Hidden World oraz Curse of the Hobgobbler.

Zobacz też