FANDOM

Nikora Stormheart (brak polskiego tłumaczenia) — antagonistka pojawiająca się w grze School of Dragons wraz z rozszerzeniem Rise of Stormheart. Jest piratką, kapitanem statku Tempest oraz szefową Haralda. Dzięki odnalezieniu artefaktu należącego w przyszłości do władców Auction Island zostaje także przywódczynią tej wyspy.

Wygląd

Nikora jest młodą kobietą o wyniosłej i wyprostowanej postawie ciała, a także szczupłej sylwetce. Ma ciemnobrązowe włosy, związane w dość dużą ilość warkoczy, oraz oczy w tym samym kolorze. Jej twarz zdobią biało-niebieskie barwy.

Kobieta ma niebieski strój, który posiada na rękawach i u dołu kolisty znak, przypominający symbol wiatru, stalowe naramienniki oraz beżowe karwasze.

W grach

School of Dragons

Nikora Stormheart pojawia się w rozszerzeniu Rise of Stormheart. Chcąc poszerzyć swoje biznesowe możliwości, zawędrowuje w końcu na Archipelag. Początkowo nie chce kłopotów i wysyła Haralda, swojego nowego podwładnego, by poinformować smoczych jeźdźców, że przybyła i ceniłaby sobie brak ingerencji w jej działalnościach z ich strony. Mimo wszystko gdyby jednak tak się stało, jeźdźców czekałyby poważne konsekwencje ze strony kobiety.

Nikora nie waha się spełnić swojej groźby, gdy jeźdźcy zostają błędnie skierowani przez Johanna do ataku na statek będący własnością kobiety, i wykorzystuje smoki, by ich ukarać. Używa trucizny Paszczona w postaci gazu i zaraża owe gady tak, by te zaatakowały Koniec Świata. Jeźdźcom udaje się uwolnić smoki od pasożytów, jednak Tempest im się wymyka.

W rozszerzeniu Wrath of Stormheart Nikora przechwytuje statek Berserków, na którym znajdują się Dagur i Mala, gdyż chce dowiedzieć się od kobiety, gdzie leży wyspa zwana Vanaheim. Obojgu udaje się jednak uciec, nie zdradziwszy piratce żadnych informacji. Nikora znajduje inne źródło wiedzy i wykorzystuje schytanego Skuldera, by ten przetłumaczył dla niej stare manuskrypty i odkrył współrzędne poszukiwanego lądu. Odbywa tam walkę ze Strażnikami, które traktuje gazem pieprzowym, przez co na pewien czas tracą one węch.

Na wyspę w ślad za piratką przybywają Śledzik, Sączysmark, Skulder i gracz, a także młody Luminous Krayfin, Lumie. Smok prowadzi gracza pod wodę, gdzie ten znajduje artefakt oznaczony charakterystycznym symbolem. Tymczasem Tempest ponownie pojawia się w okolicy, a ludzie Nikory porywają Śledzika i Skuldera. Piratka czeka na gracza na grzbiecie Raziprąda, a gdy ten się wynurza, oznajmia, że chętnie wymieni jego przyjaciół za artefakt, po czym wraca na swój statek.

Po przekazaniu artefaktu Nikora, która zobowiązała się puścić pojmanych wikingów, dosłownie spuszcza klatkę z Ingermanem do wody. Z pomocą gracza i Lumiego Śledzikowi udaje się wydostać na powierzchnię i wszyscy razem uciekają. Piratka patrzy za nimi i z uśmiechem klaszcze w dłonie.

Wkrótce okazuje się, że ludzie Nikory podbili kilka wysp na Archipelagu - między innymi Scuttleclaw Island, Armorwing Island, Mudraker Island i Dark Deep - które gracz musi pomóc odbić. Berkianie zbyt późno orientują się, że te działania były tak naprawdę dywersją i gdy Tempest pojawia się u celu prawdziwego ataku - w Dokach Berk - na miejscu są tylko Valka, Eret i gracz. Po rozbrojeniu pułapek oraz zniszczeniu pirackich statków i automatonów atakujących wybrzeże obrońcy ruszają na Tempest, by zmierzyć się z jego kapitan. Wychodzi jednak na jaw, że statkiem dowodzi obecnie Harald, który, pokonany w pojedynku, wycofuje okręt.

Wkrótce na Berk dochodzi wiadomość, że Nikora zajęła i podporządkowała sobie Auction Island. Jeźdźcy ruszają na wyspę, gdzie spotykają Haralda. Podwładny piratki prosi, by nie brali do siebie ataku na Berk, który okazuje się kolejną dywersją, mającą odwrócić uwagę przyjaciół od przejęcia Auction Island. Harald ujawnia, że artefakt będący w posiadaniu Nikory należał nigdyś do przywódców tego miejsca, więc posiadająca go Nikora została od razu uznana ich spadkobierczynią i posadzona na tronie. Jeźdźcy chcą interweniować, obawiając się nieskrywanych przez piratkę imperialnych ambicji, jednak Czkawka oponuje. Oznajmia, że nie mogą przepędzić Nikory, skoro ludzie sami wybrali ją na swoją władczynię i nie doszło tu do żadnego podboju siłą. Niezadowoleni przyjaciele opuszczają włości piratki i wracają na Berk.

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier