FANDOM

Oceansod

Ocean (ang. The Ocean) — akwen pojawiający się w grze School of Dragons, obejmujący wszystkie wody Archipelagu.

Wygląd

Ocean jest domem dla ryb oraz narwali. Opływa wszystkie wyspy, między którymi nie pojawiają się żadne szczególne obiekty. Wyjątkiem są dwa miejsca, w które można dotrzeć dzięki World Map.

Od rozszerzenia Secret of the Leviathan, które wprowadziło mechanikę nurkowania, po wykonaniu odpowiednich misji z kilku rozszerzeń można nurkować na określonych obszarach Ship Graveyard i Vanaheim, gdzie gracz zostaje przeniesiony do odpowiedniej podwodnej lokacji, a także swobodnie pływać i nurkować w dowolnym miejscu wokół wyspy Stormheart.

Dangerous Waters

To miejsce to zaledwie jedna, nieduża skała na oceanie, zawierająca stację World Map. Na horyzoncie nie można nic zobaczyć, a jedyną rzeczą, która w jakiś sposób przykuwa uwagę, jest unosząca się trochę dalej chmura mgły. Nie da się do niej dolecieć, jednak po wykupieniu rozszerzenia Wrath of Stormheart okazuje się, że w rzeczywistości przysłania ona odległy obraz Vanaheim.

Podczas przechodzenia rozszerzenia Wrath of Stormheart w lokacji pojawia się olbrzymi statek Nikory StormheartTempest.

Explore the Sea

W tej niewielkiej lokacji na powierzchni wody oprócz dwóch niskich, płaskich skał znajdują się się wraki rozbitych statków. Na małych występach skalnych można wylądować. Licznie pływają tam również narwale. Można zobaczyć stamtąd odległy obraz School.

W Explore the Sea można łowić ryby morskie, takie jak halibuty, żabnice i chauliodusy. Aby udało się je złapać, potrzebny jest smok z gatunku Gronkiel, bo tylko na nim da się łowić z powietrza.

Zobacz też