FANDOM

Oceansod

Ocean (ang. The Ocean) - jedno z miejsc pojawiających się w School of Dragons.

Wygląd

Ocean ten jest zwyczajny i nie ma w nim praktycznie żadnych obiektów. Wyjątkiem są dwa miejsca, w które można dotrzeć dzięki World Map.

Dangerous Waters

To miejsce to zaledwie jedna, nieduża skała pośród oceanu. Na horyzoncie nie można nic zobaczyć, a jedyną rzeczą, która w jakiś sposób przykuwa uwagę, jest unosząca się trochę dalej chmura mgły. Nie da się jednak do niej dolecieć. Jedynym obiektem w Dangerous Waters jest stacja World Map.

Podczas przechodzenia rozszerzenia Wrath of Stormheart, w lokacji tej pojawia się olbrzymi statek Nikory Stormheart - Tempest.

Explore the Sea

W tej niewielkiej lokacji na powierzchni wody prócz dwóch niskich, płaskich skał znajdują się się wraki rozbitych statków. Na małych występach skalnych można wylądować. Licznie pływają tam również narwale. Można zobaczyć stamtąd School, ale nie da się do niej dolecieć.

  • Łowienie ryb: Można tu złowić ryby morskie takie jak Halibuty oraz występujące w tym miejscu Żabnice, a także Chaulidusy. Aby można było je złapać potrzebny jest smok z gatunku Gronkiel, bowiem siedząc na nim da się łowić.

Zobacz też