FANDOM

Smoczy odkrywcy dragon explorers

Troje Odkrywców na Końcu Świata

Odkrywcy Smoków? Tutaj? Serio? Ekstra. Banda dzieciaków plącząca się po wyspie

Sączysmark, Wierni słudzy Ingermana

Oj, ale Odkrywcy to nie są zwykłe dzieci. Kiedyś zajmą nasze miejsce, tak?

Śledzik, Wierni słudzy Ingermana

Smoczy Odkrywcy (ang. Dragon Explorers) - niewielka grupa dzieci szkolących się na treserów i jeźdźców smoków. Pojawiają się w serialu w odcinku Wierni słudzy Ingermana.

Opis

Choć nie jest to powiedziane wprost, jest bardzo prawdopodobnym, iż to Śledzik założył organizację Smoczych Odkrywców ze względu na swoje zamiłowanie nie tylko do samych smoków, ale też do zdobywania wiedzy i edukowania innych.

Członkowie grupy zdobywają wiedzę o smokach poprzez rozmaite gry, głównie terenowe, a w następstwie - poprzez zdobywanie odznak, które przechowywane są w notesach każdego z dzieci. Odznaka "Gronkiel" jest najwyższą, jaką można zdobyć (co tym bardziej sugeruje istotną rolę Śledzika w powołanie grupy). Dzieci uczone są respektu wobec smoków, a poprzez wykonywane zadania zdobywają wiedzę i umiejętności, które mają pozwolić im pewnego dnia obcować z prawdziwym wierzchowcem.

Historia

Smoczy Odkrywcy pojawiają się w odcinku Wierni słudzy Ingermana. Ich grupa składa się z trojga dzieci: jednej dziewczynki oraz dwóch chłopców, z których jeden ma zakrytą twarz włosami i nic nie mówi. Na Koniec Świata na grzbiecie Marudy przywozi ich Pyskacz i oddaje pod opiekę Jeźdźcom, by poddali ich edukacji. Sączysmark traktuje trójkę dzieci z ogromną niechęcią, Śledzik podchodzi do ich edukacji bardzo poważnie, a przeprowadzenia zadań niezbędnych do zdobycia odznak podejmują się bliźniaki, Mieczyk i Szpadka.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier