FANDOM

Ojciec Astrid Hofferson — nieznany z imienia mężczyzna, który zostaje wspomniany w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Drużyna Astrid. Jest postacią epizodyczną w filmie Jak wytresować smoka 3.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

W odcinku Drużyna Astrid okazało się, że mężczyzna mieszka na co dzień z Astrid oraz swoją żoną. Kiedy dom państwa Hoffersonów zostaje zniszczony w wyniku ataku jednego ze statków Dagura Szalonego, Astrid jest przerażona i natychmiast dowiaduje się o losie swoich rodziców. Na szczęście pana Hoffersona ani jego małżonki nie było wówczas w domu, dlatego oboje przeżyli. 

Jak wytresować smoka 3

Rodzice Astrid pojawiają się w filmie, choć ani razu nie zostaje jednoznacznie powiedziane, że to oni. Fakt ten bardzo silnie sugeruje obecność kobiety i mężczyżny na ślubie Czkawki i Astrid, gdzie zajmują miejsce przeznaczone dla najbliższych - analogiczne miejsce po stronie Czkawki zajmują Valka oraz Pyskacz Gbur (niejako zastępujący Stoicka). Państwo Hofferson pojawiają się również na początku filmu, tuż po sprowadzeniu nowych smoków na Berk. Uchylają się przed potężnym ogonem Wyrwiflaka Szkarłatnego.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier