FANDOM

Dziewczyna Hakokła (ang. Girl Hookfang) — smok, przedstawicielka gatunku Koszmar Ponocnik pojawiająca się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata w odcinku Koszmarny koszmar, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Wyglądem nie różni się od pozostałych Ponocników. Smoczyca ma różową barwę ciała z żółtymi plamami na skrzydłach, pysku oraz ogonie.

Charakter

Dziewczyna Hakokła ma dość łagodne usposobienie, choć z agresją odnosi się do każdego, kto chce się zbliżyć do jej jaj. Po przekonaniu się do dobrych intencji człowieka jest przyjaźnie nastawiona do ludzi. Wobec wrogów jest bardzo waleczna i agresywna, ale i zmyślna - kiedy zrozumiała, że jest zbyt słaba by pokonać przeciwnika, zawołała na pomoc Hakokła.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smoczyca pojawiła się w odcinku Koszmarny koszmar. Bezpieczeństwu jej oraz jej trzech jaj zagraża skrzydłoolbrzym Koszmar Ponocnik, który walczy o dominację na terytorium. Samica woła więc o pomoc, a wołanie to słyszy Hakokieł, który wkrótce ucieka jeźdźcom, aby pomóc w obronie jaj. Gdy tytan zostaje pokonany, Sączysmark chrzci smoczycę imieniem Dziewczyna Hakokła, mówiąc także że należy do rodziny. Smoczyca pozwala jeźdźcom smoków podejść do jaj i obserwować, jak wykluwają się młode.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier