FANDOM

Peggy (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Nocny Koszmar, pojawiająca się przelotnie w odcinku Mieczyk, Szpadka i Toporek, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Peggy nie różni się od innych przedstawicieli jej gatunku. Jej ciało jest w barwach czerni i ciemnej zieleni, zaś oczy są koloru ciemnożółtego.

Zdolności

  • Siła: Pomimo swoich malutkich rozmiarów, Peggy o własnych siłach potrafi nie tylko podnieść człowieka, ale też przelecieć z nim całkiem duży dystans.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Peggynice

Mieczyk oswaja Peggy

Peggy należy do stada Nocnych Koszmarów, które zamieszkują Koniec Świata. Pojawia się w odcinku Mieczyk, Szpadka i Toporek, w którym na wyspę przybywa kuzyn bliźniaków. Toporek, który tak naprawdę ma nieczyste intencje, w pewnej chwili ogłusza oprowadzającego go po wiosce Mieczyka i zamienia ich ubrania, by następnie zostawić go związanego oraz nieprzytomnego w jaskini. Gdy chłopak się budzi, jest sam i nie potrafi wyswobodzić się z lin. Z pomocą przychodzi mu Nocny Koszmar, któremu Mieczyk daje imię Peggy. Chłopak zauważywszy smoka, zaczyna go nawoływać, zachęcając faktem, że przyjaźni się ze Smidvargiem, przywódcą Nocnych Koszmarów. Peggy od razu daje się oswoić i przegryza liny, tym samym uwalniając Mieczyka. Później zabiera go z jaskini i odstawia przed domem Czkawki.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Peggy pojawiła się w grze wraz z Halloweenową aktualizacją w 2018 roku. Smoczycę można kupić za runy. Była też dostępna podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 5 października do 9 października 2018 roku

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier