FANDOM

Artykuł
Dmuchawka4
Plemię Ereta - północne plemię, z którego wywodzi się Eret. Jego nazwa nie została podana. Kilkoro członków tego klanu możemy zobaczyć w Jak wytresować smoka 2.

Opis

Członkowie tego dość licznego plemienia nie zamieszkują terenów wikingów - zajmują raczej chłodne, położone dalej na północy okolice. Możliwe, iż w okolice Berk dotarli w poszukiwaniu handlu i pracy oraz nowych ziem do zakładania osad i wsi.

Członkowie

Ludzie tego pochodzenia są niscy, posiadają ciemne, zazwyczaj czarne włosy i chodzą ubrani w zwierzęce skóry. Klan pod wieloma względami przypomina nieco eskimoskie plemiona - ludzie wytwarzają podobne narzędzia i tak samo się ubierają. Dość wyraźnie świadczy to o ich północnym pochodzeniu. Choć w filmie widzimy jedynie Ereta i grupę mężczyzn, jest niemal pewnym, że do plemienia należą także kobiety.

Umiejętności

Plemię specjalizuje się w łowiectwie - na północy ludzie ci zajmowali się polowaniami na różne gatunki zwierząt. Do fabuły drugiej części filmu trudnili się ponadto wykonywaniem wszelakich broni i pułapek na smoki dla niejakiego Drago Krwawdonia.

Łowcy smoków

Z plemienia Ereta najprawdopodobniej pochodzą Łowcy smoków z filmu Jak wytresować smoka 2. Wskazuje na to fakt, że ludzie Drago ubierają się w skóry niedźwiedzi polarnych, spotykanych jedynie daleko na północy, w domniemanym miejscu zamieszkania klanu.

Ciekawostki

  • Ludzie z tego plemienia nie są zbyt wysocy.
  • Do tego plemienia należy Eret, syn Ereta, i jego ojciec, Eret I.