FANDOM

Potomstwo Wichury (ang. Stormfly's Offspring) — trzy nieznane z imienia pisklęta Wichury, pojawiające się w krótkometrażówce Prezent Nocnej Furii. Później jedno z piskląt pojawia się także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Potomstwo Wichury to trzy pisklaki barwy niebieskiej, miętowoniebieskiej i fioletowej. Jak inne pisklęta, posiadają nieproporcjonalnie duże głowy i oczy. Ich kryza z kolców, jak i skrzydła nie są jeszcze w pełni rozwinięte.

Historia

Prezent Nocnej Furii

Wszystkie smoki uciekają z wyspy Berk,  by złożyć jaja. Nie inaczej dzieje się ze smoczycą Astrid, Wichurą, która doczekuje się trójki piskląt. Wykluwają się w Lęgowisku pod opieką swojej mamy. Gdy dociera tam Czkawka, odnajduje smoczycę, a wraz z nią troje małych Śmiertników. Pisklęta są ufne, więc od razu zaprzyjaźniają się z młodym jeźdźcem. Potem, razem ze swoją mamą, lecą na Berk. Tam spotykają się z Astrid, z którą także szybko nawiązują przyjaźń.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Stormfly's Offspring, fioletowe pisklę Wichury, jest do kupienia za runy. Było także dostępne podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 30 grudnia do 2 stycznia 2014 roku,
  • od 20 do 23 lutego 2015 roku,
  • od 23 do 24 kwietnia 2015 roku,
  • od 2 do 5 października 2015 roku,
  • od 30 do 31 maja 2016 roku.

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier