FANDOM

Krzyż Berk
Artykuł

Pupil Gothi (ang. Gothi's Pet) — smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Straszliwiec Straszliwy, pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Prawdopodobnie można go dostrzec także w filmie Jak wytresować smoka 2, jednak nie został tam wyszczególniony wśród gromady innych Straszliwców.

Wygląd

Wytresowany przez szamankę smok ma bardzo pospolite ubarwienie ciała. Jest ono jasnozielone z pomarańczowoczerwonym grzbietem, ogonem oraz skrzydłami. Tak zresztą wyglądają wszystkie Straszliwce zamieszkałe w domku Gothi, bardzo trudno jest więc go wyróżnić ze stada.

W wieku pisklęcym, skrzydła smoka mają barwę raczej różową i ich część jest zielonkawa. Głowa i oczy są większe, zaś ogon krótszy w stosunku do reszty ciała.

Charakter

Wiadomo, że smok ten jest niezwykle przyjacielski i ufny wobec ludzi, podobnie jak reszta stadka wytresowanego przez Gothi. Ten smok jednak jest do niej szczególnie przywiązany, łączy ich głęboka więź. Potrafią porozumiewać się we wspólnym języku - fakt ten sugeruje, iż Gothi prawdopodobnie zna tajniki jakiejś metody komunikacji rozumianej i używanej przez smoki.

Historia

Jak wytresować smoka 2

HTTYD Gothi

Wśród Straszliwców prawdopodobnie Pupil Gothi

Smok ten najprawdopodobniej pojawia się w filmie, jako jeden z kilku wytresowanych przez Gothi smoków z gatunku Straszliwiec Straszliwy. Nie wiadomo jednak, który konkretnie jest to smok. Wraz z pozostałymi towarzyszami uwielbia bawić się z szamanką, często przesiaduje na swojej właścicielce, za dnia krąży wokół jej domu, zaś w nocy śpi razem z nią w jednym łóżku.

Podczas ataku Drago Krwawdonia oraz Oszołomostracha na wyspę Berk, wszystkie Straszliwce wraz z Pupilem zostają opanowane przez alfę i odlatują z domku Gothi, by przyłączyć się do walki u boku bestii. Po pokonaniu jej przez Szczerbatka wszystkie Straszliwce powracają do właścicielki, rzucając się na nią i prawie zwalając z nóg.

Jak wytresować smoka 3

Pupil razem z pozostałymi Straszliwcami Gothi towarzyszy szamance na Berk, a w trakcie relokacji berkian razem z nimi niesie ją w czymś w rodzaju kosza bądź powietrznej lektyki. Po pokonaniu Grimmela Straszliwce razem z innymi smokami odlatują do Ukrytego Świata.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Smok jest do kupienia za runy. Był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier