FANDOM

Racing for the gold

Racing For The Gold (tłum. Wyścig po Złoto) - seria krótkich filmików emitowanych jako reklamy podczas zimowych igrzysk w 2010 roku. W każdym filmie narracji udzielał Pyskacz Gbur.

Odcinki

Bobsledding

Viking bobsledding requires three things: strength, courage, and a guy named Bob.

"Bobsledding" Wikingów, potrzebuje trzech elementów: sprytu, odwagi ... i kolesia imieniem Bob.

— Gobber the Belch/Pyskacz

W tym filmiku Astrid i Czkawka ślizgają się po śniegu, jadąc na Bobie jak na sankach. W pewnym momencie wjeżdżają w rozwieszone pranie i w stado owiec.

Medals

Sączysmark, Szpadka i Śledzik dostają medale. Za trzecie miejsce otrzymuje się medal z rogu, za drugie - medal z granitu, za pierwsze - medal z szynki. Kiedy Sączysmark dostaje nagrodę za pierwsze miejsce, porywa go skuszony wonią mięsa Koszmar Ponocnik prawdopodobnie Hakokieł. Szpadka wchodzi na podium pierwszego miejsca, czyli na miejsce Sączysmarka.

Snowboarding

Czkawka ślizga się na snowboardzie. W pewnym momencie wyskakuje w powietrze i ląduje w pysku lecącego Śmiertnika Zębacza, który zrzuca go z deski.

Speed Skating

Stoick i Pyskacz ścigają się na łyżwach. Są napędzani przez ogień Gronkla. Trafiając na górę, za sprawą smoków Pyskacz ląduje w zaspie, zaś Stoick wylatuje w kosmos, gdzie Gronkiel pozostawia go samego.

Ski Jump

Śledzik skacze na nartach, wystrzelony z katapulty. Lecąc w powietrzu, wpada na Straszliwca Straszliwego. Po krótkim locie uderza w ogromną zaspę śniegu. Dostaje pierwsze miejsce.

Ciekawostki

  • W odcinku Snowboarding, Czkawka nie ma protezy nogi, co sugeruje, iż akcja filmików rozgrywa się jeszcze przed wytresowaniem smoków.
  • W odcinku Medals powiedziane jest, że smoki lubią szynkę.