FANDOM

Raziprąd Valki (ang. Valka's Seashocker) — smok, przedstawiciel gatunku Raziprąd, pojawiający się w filmie Jak wytresować smoka 2, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie został nazwany.

Nazwa tego osobnika wzięła się stąd, że jest on jednym ze smoków znajdujących się pod opieką Valki. Żyje w morzu otaczającym Smocze Sanktuarium.

Wygląd

Chociaż w filmie wszystkie Raziprądy mają skórę o ciemnoniebieskiej barwie, ten smok jest wyjątkowy, bowiem na jego ciele znajdują się liczne plamki o żółtym kolorze, które układają się w pręgi na skrzydłach. Sam smok z kolei posiada bardziej fioletowe aniżeli niebieskie łuski.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Smok ten jest jednym z kilku, które zabierają ze sobą Szczerbatka, gdy ten spada do oceanu po ataku Valki. Początkowo wydaje się, że Raziprądy chcą go skrzywdzić, lecz tak naprawdę zabierają one Szczerbatka do Sanktuarium, gdzie inne smoki oddają go Czkawce.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Od aktualizacji w lutym 2019 roku smoka nie można już kupić za runy, a jedynie zdobyć poprzez poszukiwania Białej Furii. Raziprąd Valki był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 9 do 12 stycznia 2015 roku (w miejscu Grandiose Glacier, czas poszukiwania: 6 godzin);
  • od 10 do 11 kwietnia 2015 roku;
  • od 8 do 11 maja 2015 roku;
  • od 28 do 29 lutego 2016 roku;
  • od 6 do 9 maja 2016 roku.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier