FANDOM

Rumpus (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Thunderclaw, pojawiająca się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2, a później także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoczyca wygląda jak typowy przedstawiciel tego gatunku, wyróżnia się jedynie barwą. Rumpus jest jasnofioletowa z kremowymi elementami na skrzydłach, płetwie grzbietowej, rogu nosowym oraz brzuchu i spodzie ogona.

Charakter

Rumpus jest jednym ze smoków, które swego czasu zamieszkiwały Smocze Sanktuarium. Jest więc posłuszna alfie, a prócz tego z pewnością zaprzyjaźniona z Valką. Sprawia wrażenie spokojnej i przyjacielskiej.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Tumblr n5ixrgdjFQ1sok0tuo7 500

Rumpus kłania się alfie

Smoczyca pojawia się po raz pierwszy, gdy Valka opowiada Czkawce o Smoczym Sanktuarium oraz o Oszołomostrachu. Wówczas Rumpus ląduje na wysepce obok odpoczywającego alfy i kłania się mu. Tak jak reszta stada, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium samica bierze udział w walce. Oszołomostrach Valki zostaje pokonany, a przeciwnik przejmuje kontrolę nad smokami i opanowuje także Rumpus, która, posłuszna nowemu alfie, walczy u jego boku i leci na Berk. Smoczyca odzyskuje nad sobą panowanie, gdy Szczerbatek pokonuje Oszołomostracha Drago i sam zostaje nowym alfą. Wraz z całym stadem na stałe osiada na wyspie Berk.

Jak wytresować smoka 3

Choć Rumpus nie pojawia się w filmie, prawdopodobnie razem z innymi smokami i wikingami opuszcza rodzinną wyspę berkian i zatrzymuje się na Nowym Berk. Po pokonaniu Grimmela wraz z całym stadem przenosi się do Ukrytego Świata.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Smoczyca jest do kupienia za runy. Była też dostępna podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 29 maja do 1 czerwca 2015 roku.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier