FANDOM

Rozszerzenia (ang. Expansion Packs) - dodawane co kilka miesięcy dodatki, zawierające nowe misje, miejsca, postacie oraz smoki. Aby rozpocząć jakiekolwiek zadania z nimi związane, należy zakupić odpowiedni Expansion Pack w sklepie. Pierwsze questy rozpoczyna się u Headmastera.

Icestorm Island

Icestorm Island Expansion Pack Teaser

Icestorm Island Expansion Pack Teaser

Pierwsze rozszerzenie do gry School of Dragons zostało wprowadzone 25 kwietnia 2015 roku. Całe rozszerzenie skupia się wokół Icestorm Island. Podczas wielu misji, razem z archeologiem Skulderem badamy faunę, florę oraz geologię wyspy, a także odkrywamy mroczne dzieje cywilizacji pochodzącej z Icestorm Island.

Rozszerzenie zawiera:

  • nowa wyspa - Icestorm Island,
  • 50 nowych misji,
  • darmowy smok - nastoletni Groncicle, oraz odblokowanie go w sklepie,
  • darmowe elementy garderoby,
  • odblokowanie zwierząt do hodowli (Maskonur i Lis polarny) oraz nowych roślin do uprawy.

Call of the Death Song

School of Dragons Call of the Death Song Expansion Pack

Drugie rozszerzenie do gry School of Dragons wprowadzono 27 sierpnia 2015 roku. Tym razem dotyczy ono Śmiercipieśnia - smoka z serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Zaatakował on Berk w poszukiwaniu nowego domu. Naszym zadaniem jest uratowanie Berk i znalezienie mu odpowiedniej lokalizacji. Przy okazji poznajemy sekrety Smoczego Oka, odkrywamy ślady starożytnej cywilizacji na wyspie Śmiercipieśnia i staczamy walkę z ogromnymi węgorzami.

Rozszerzenie zawiera:

Battle for the Edge

The Battle for the Edge Expansion Trailer

Trzecie rozszerzenie zostało wprowadzone 21 grudnia 2015 roku. Skupia się ono na pierwszych sezonach serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Dzięki niemu możemy wybrać się na Koniec Świata, a także zwiedzić nowe wyspy Archipelagu. Poznajemy nowego bohatera, Haralda, oraz staczamy walki z Łowcami Smoków.

Rozszerzenie zawiera:

Wraz z rozszerzeniem zostały wprowadzone do gry stable missions oraz battle events.

Return to Dragon Island

Return to Dragon Island Expansion Trailer

Czwarte rozszerzenie zostało dodane 24 czerwca 2016 roku, w dniu premiery kolejnych odcinków serialu. Podążając za tajemniczą trującą mgłą i ścigając Haralda, wracamy do Smoczego Leża, gdzie czeka na nas niemała niespodzianka. Udajemy się także na Auction Island i przeżywamy przygody, spotykając wrogów i przyjaciół z poprzednich rozszerzeń.

Rozszerzenie zawiera:

Secret of the Leviathan

Secret of the Leviathan

Secret of the Leviathan

Piąte rozszerzenie dodane zostało 2 marca 2017 roku. Jest ono kontynuacją historii z poprzednich rozszerzeń, a linia fabularna skupia się na poszukiwaniu tytułowego Lewiatana - lub raczej smoka, który w przyszłości nim zostanie.

Rozszerzenie zawiera:

  • nowa wyspa - Impossible Island,
  • 17 nowych misji,
  • 2 nowe minigry,
  • darmowy smok - Flame Whipper oraz odblokowanie go w sklepie,
  • darmowy kostium do latania (Jungle Shieldmaiden).

Rise of Stormheart

Rise of Stormheart Official Trailer

Rise of Stormheart Official Trailer

Szóste rozszerzenie zostało dodane do gry School of Dragons 25 sierpnia 2017 roku. Jest ono kontynuacją historii z poprzednich rozszerzeń i skupia się na antagonistach: Haraldzie oraz jego mocodawczyni - Nikorze Stormheart.

Rozszerzenie zawiera:

Wrath of Stormheart

Wrath of Stormheart

Wrath of Stormheart

Siódme rozszerzenie zostało dodane do gry School of Dragons 12 marca 2018 roku. Jest ono kontynuacją historii z poprzednich rozszerzeń. Nie tylko przybliża nam postać głównej antagonistki, Nikory Stormheart, ale również zabiera nas na tajemniczą smoczą wyspę - Vanaheim.

Rozszerzenie zawiera:

The Hidden World

School of Dragons The Hidden World (Next Update)

Ósme rozszerzenie dodano do gry School of Dragons 21 lutego 2019 roku. Zostało wprowadzone w związku z premierą ostatniej części trylogii - filmu Jak wytresować smoka 3. W jego ramach mamy okazję zwiedzić Ukryty Świat i poznać Białą Furię.

Rozszerzenie zawiera:

Curse of the Hobgobbler

Curse of the Hobgobbler

Curse of the Hobgobbler

Dziewiąte rozszerzenie zostało dodane do gry 1 sierpnia 2019 roku. Opowiada ono o inwazji Hobgobblerów na Nowym Berk. Smoki nie tylko buszują po całej wiosce, ale i wskazują nam inne wejście do Ukrytego Świata, dzięki czemu możemy zwiedzić nowy fragment podziemnej smoczej kryjówki.

Rozszerzenie zawiera:

  • nowa lokacja - jaskinia prowadząca do Hidden Worldu,
  • 7 nowych misji,
  • darmowy smok - unikatowy dorosły Hobgobbler (Smitten Hobgobbler),
  • darmowy kostium do latania (Hobgobbler Dragon Armor),
  • nowa mechanika wspinaczki.