FANDOM

Scuttleclaw Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge.

Wygląd

Scuttleclaw Island jest dużą wyspą o mroźnym klimacie. Składają się na nią dwa ogromne, lodowe masywy, pomiędzy którymi rozciąga się połać zaśnieżonej ziemi poznaczona pojedynczymi kolumnami lodu. Większy z masywów to potężny lodowiec, na którego zboczu gniazdują Szponiaki. Można tam znaleźć zarówno gniazda smoków, jak i dorosłe osobniki oraz ich pisklęta. Nieco ponad terenem gniazdowania stoi stacja World Map.

Druga, mniejsza część wyspy jest skalista, ale i tak w większości skuta lodem. Przez środek masywu przebiega szeroki tunel, którego odnoga prowadzi do gniazda Marazmora, gdzie można zobaczyć jajo smoka. Po przeciwnej stronie tunel wychodzi na otoczone krą łowisko, nad którym kręcą się dorosłe Szponiaki.

W grach

School of Dragons

Scuttleclaw Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge i jest dostępna dla wszystkich grających. Gracz udaje się tam, by pomóc Astrid w przegonieniu Wandersmoka, który niepokoi Szponiaki. Później ponownie przybywa na ląd, aby zebrać zestaloną do postaci lodu mgłę Marazmora. Substancja zostaje wykorzystana do zbudowania pułapki na Haralda.

Wyspa powraca także w rozszerzeniu Wrath of Stormheart. Atak ludzi Nikory Stormheart na ten ląd jest dywersją, mającą odwrócić uwagę od jej działań na Auction Island.

Zobacz też