FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z serialu, sprawdź Cmentarzysko Statków.

Ship Graveyard (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Call of the Death Song.

Wygląd

Ship Graveyard to obszar, na którym znajdują się liczne formacje skalne o różnych kształtach. Zarówno na skałach, jak i w wodzie można zobaczyć mnóstwo wraków statków w różnym stanie. W centrum lokacji leży najlepiej zachowany i największy wrak, Kosiarz. Oświetlają go pojedyncze latarnie.

Na wodach Ship Graveyard znajdują się statki Łowców Smoków oraz statek Ereta. Po wykonaniu odpowiedniej misji z rozszerzenia Secret of the Leviathan obok tej ostatniej pojawia się również łódź Johanna wyposażona w dzwon nurkowy, który umożliwia graczowi swobodne schodzenie pod wodę.

W grach

School of Dragons

Ship Graveyard pojawiło się w grze wraz z rozszerzeniem Call of the Death Song. Jest dostępne dla wszystkich graczy. Gracz udaje się na cmentarzysko w ramach kilku zadań fabularnych, które obejmują między innymi przeszukanie wraku Kosiarza, uratowanie jaj Zbiczatrzasłów czy przyprowadzenie tam Śmiercipieśnia.

Lokacja powraca także w rozszerzeniu Secret of the Leviathan. Gracz udaje się tam, by odnaleźć klucz do klatki, w której został uwięziony Skulder. By to zrobić, musi znaleźć wrak statku Bernardyna II, który zatonął w okolicy cmentarzyska. W dostaniu się pod wodę pomaga Johann Kupczy, który na swojej łodzi transportuje dla gracza dzwon nurkowy.

W rozszerzeniu Wrath of Stormheart Nikora Stormheart wśród towarów Johanna ukrytych na cmentarzysku odnajduje mapę prowadzącą na Vanaheim. Porywa Skuldera i zmusza go do przetłumaczenia wskazówek, a potem zostawia go na skale pośród wraków, gdzie spotyka go gracz.

Ciekawostki

Zobacz też