FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy smoka z gry. Być może szukasz gatunku z powieści - zobacz Srebrny Upiór.

Silver Phantom (brak polskiego tłumaczenia) - gatunek smoka pojawiający się w grze School of Dragons.

Wygląd

Smok swoją ogólną budową przypomina Drzewokosa jednak w odróżnieniu od niego posiada tylną parę małych kończyn.

Głowa jest dosyć mała, jeśli chodzi o resztę ciała, jednak dość proporcjonalna. Znajduje się na niej para długich, lekko zakrzywionych rogów, skrzywiających się najpierw w górę, potem do dołu. Szyja jest podobna (zarówno kształtem jak i długością) do szyi Tajfumeranga, tak samo długa i smukła.

Od szyi, przez tułów aż do nasady ogona ciągną się ciemne, ostre szpikulce o różnej długości. Cechą rozpoznawczą dla Silver Phantoma są bardzo charakterystyczne skrzydła, które mają kształt liści klonu. Ogon wieńczy rozłożysta para błon, które przywodzą na myśl ogon smoka z klasy wodnej, a sam kształt tych błon nadaje jego ogonowi kształt trójzęba.

Siedlisko i dieta

Nie jest znane jakiekolwiek siedlisko Silver Phantoma, choć po opisie z gry można stwierdzić, że gad preferuje bardziej odludne tereny, wolne od ludzi i innych smoków.

Smok prawdopodobnie gustuje w pożywieniu typowym dla innych gatunków: rybach, kurczakach bądź innym mięsie zwierzęcym.

Moce i umiejętności

Szybkość

Silver Phantom opisywany jest jako jeden z najszybszych latających gadów, który bez wątpienia potrafi wykonywać ostre i gwałtowne manewry w powietrzu, a także osiągać zawrotne prędkości. Jest także smokiem, który lata na najwyższych wysokościach spośród innych gatunków.

Ubarwienie

Charakterystyczny, biało-fioletowy kolor smoka służy mu za kamuflaż pośród chmur, dzięki któremu jest w nich niemalże niewidoczny.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Jajo

SilverJajo

Jajo Silver Phantom ma barwę różowo-niebieską z charakterystycznymi strukturami w kształcie "blaszek". Wielkością jest prawdopodobnie zbliżone do innych smoczych jaj.

W grach

School of Dragons

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki