FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy gatunku z gry. Jeśli szukasz gatunku z książek, sprawdź Srebrny Upiór.

Silver Phantom (brak polskiego tłumaczenia) — gatunek smoka, pojawiający się jedynie w grze School of Dragons. Przedstawiciel klasy ognistej.

Wygląd

Smok swoją ogólną budową przypomina Drzewokosa, ma smukłe ciało i rozłożyste skrzydła, jednak w odróżnieniu od niego posiada tylną parę małych kończyn.

Głowa jest stosunkowo mała. Znajduje się na niej para długich, lekko zakrzywionych do góry rogów. Szyja jest podobna do szyi Tajfumeranga, tak samo długa i smukła.

Od szyi przez tułów aż do nasady ogona ciągną się ciemne, ostre szpikulce o różnej długości. Cechą rozpoznawczą Silver Phantoma są bardzo charakterystyczne skrzydła, zakończone dużymi wypustkami kształtem przypominającymi ramiona liści klonu. Ogon kończy rozłożysta para błon, które przywodzą na myśl ogon smoka z klasy wodnej, a sam kształt tych błon nadaje jego ogonowi kształt trójzęba.

Siedlisko i dieta

Nie jest znane żadne siedlisko Silver Phantoma. Wiadomo jednak, że gad preferuje bardziej odludne tereny, wolne od ludzi i innych smoków.

Smok, jak większość gatunków, prawdopodobnie żywi się rybami lub innym mięsem.

Zachowanie i tresura

Smoki z tego gatunku większość czasu spędzają ukryte w chmurach, gdzie pozostają niewidoczne. Są silnymi i szybkimi lotnikami, a dzięki przystosowaniu do oddychania nawet rozrzedzonym powietrzem osiągają w czasie lotu ogromne wysokości. Nie przepadają za towarzystwem ludzi ani innych smoków, ale nie są groźne – mimo pozorów stwarzanych przez ich wygląd są to całkiem spokojne i łagodne zwierzęta.

Nie jest znana metoda tresury Silver Phantoma. Prawdopodobnie, jak w przypadku innych gatunków, należy zdobyć zaufanie smoka, co ze względu na charakter smoka może wymagać cierpliwości.

Moce i umiejętności

Ogień

Silver Phantom dysponuje niebieskim, skoncentrowanym płomieniem.

Szybkość

Silver Phantom opisywany jest jako jeden z najszybszych latających gadów, który potrafi osiągać zawrotne prędkości. W trakcie lotu osiąga też największe wysokości spośród wszystkich gatunków.

Kamuflaż

Charakterystyczny, fioletowo-biały kolor smoka służy mu za kamuflaż pośród chmur, dzięki któremu jest w nich niemalże niewidoczny.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

W grach

School of Dragons

Silver Phantom pojawił się wraz z aktualizacją 16 grudnia 2016 roku. Jego jajo kosztuje 500 gemów i wykluwa się 12 godzin. Smok posiada własną animację.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćDuży SkrzydłocieńFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały SkrzydłocieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperChimeragonDeathly GaleslashDreadstriderGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHumbangerHushbogleRidgesnipperSkrillknapperThunderbottom
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki