FANDOM

Wyspa Thora Skały, znana też jako Wyspa Thora lub Skała Thora (ang. Thor Rock Island) — jedna z kilku wysp pojawiających się w odcinku Nieposkromiony apetyt, wchodząca w skład Archipelagu.

Opis

Wyspa ta znajduje się na zachód od wyspy Berk, w bardzo bliskim sąsiedztwie Smoczego Leża.

Historia

Jeźdźcy smoków: Obrońcy Berk

Skała Thora pojawia się jedynie w odcinku Nieposkromiony apetyt. Jest jedną z kilku wysp, których smoki są oznaczane kolorami przez jeźdźców, by łatwiej można było je odróżnić. Gady z tej wyspy znaczono barwą białą.

Wyspa Bora Skała Thora

Biała wyspa: Skała Thora

Kiedy Czkawka odkrywa, że wiele wysp tajemniczo zniknęło, postanawia razem z Astrid udać się na Wyspę Bora, by sprawdzić, czy ta również nie rozpłynęła się w powietrzu. Kiedy odkrywają, że ta wyspa także zniknęła, udają się na poszukiwania Skały Thora.

Okazuje się, że z wyspy zostało jedynie kilka kolumn skalnych wystających z wody. Czkawka i Astrid decydują się trochę rozejrzeć, a podczas eksploracji odkrywają Krzykozgona, który zatopił wszystkie pozostałe wyspy. Jeźdźcom udaje się uciec przez potworem i wrócić na Smoczą Wyspę.

Zobacz też