FANDOM

Skulder (ang. Skulder), znany też jako Archeolog (ang. Archeologist) — mężczyzna przynależący do plemienia Wandali, do którego powrócił po latach eksploracji odległych lądów. Jego zajęciem, a zarazem pasją jest archeologia. Pojawia się w grze School of Dragons, po raz pierwszy w rozszerzeniu Icestorm Island, a później niemal w każdym z kolejnych rozszerzeń. Występuje także w komiksie Dragonvine. Jego smokiem jest Mudraker o imieniu Muddie.

Wygląd

Jest to szczupły mężczyzna średniego wzrostu o krótkich, brązowych włosach. Na głowie nosi dość dużą i charakterystyczną czapkę z dwoma, czarnymi piórami po bokach. Jego ubiór stanowią długie, niebieskie spodnie i brązowo-kremowa tunika, zaś jego stopy chronione są przez wysokie, wykonane z brązowej skóry i futra buty, sięgające niemalże do kolan mężczyzny. Na jego plecach znajduje się duży plecak.

Charakter

Historia

Mężczyzna pojawia się w grze School of Dragons. Rozdaje on graczowi misje oraz pomaga w odkrywaniu tajemnic Icestorm Island. Spotykamy go również kilkukrotnie w innych rozszerzeniach. Między innymi w rozszerzeniu Battle for the Egde, Skulderowi udaje się wytresować dzikiego smoka, Muddiego.

Podręcznik23
Ta strona jest niekompletna!
Jeśli posiadasz czas, ochotę oraz wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go!

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier