FANDOM

Arena Łowców

Potrójny Cios w klatce na arenie

Arena to jeden z obiektów zlokalizowanych w bliżej nieokreślonej bazie Łowców Smoków. Jej głównym przeznaczeniem są walki smoków.

Wygląd

Arena bardzo przypomina tę na wyspie Berk. Ma wysokie kamienne ściany, co wynika prawdopodobnie z umieszczenia areny w kolistej niszy. Od góry ogradza ją metalowa, podnoszona krata o prostych, uporządkowanych prętach. Dookoła areny znajdują się potężne metalowe wrota prowadzące do cel, w których trzymane są smoki.

Znaczenie

Na arenie organizowane są walki smoków. Polegają one na rywalizacji między różnymi rodzajami smoków i wyłonieniu tego najlepszego, a ich głównym celem jest zapewnienie rozrywki Łowcom Smoków, jak również prezentowanie im nowo złapanych i rzadkich okazów. 

Pojawienie się

Arena pojawia się w odcinku Potrójny cios. Najpotężniejszym smokiem wystawianym do walk jest Potrójny Cios o imieniu Tajniak, niepokonany przez żadnego smoka aż do czasu, w którym do walk przystąpił Szczerbatek. Po nierostrzygniętej walce Jeźdźcy wkroczyli do akcji i pomogli smokom uwolnić się z areny, której krata została podniesiona i smoki mogły samodzielnie wylecieć.