FANDOM

Symbol Osobny artykuł: Smoki bonusowe

Smog-bomber (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Skrzydłocień, pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smog-bomber z powodu swojego ubarwienia połączonego z charakterystycznymi, świecącymi elementami przypomina nieco maszynę. Górna część jego pyska, korpusu i ogona ma matową, niebieską barwę, po bokach biegną pasy ciemnego fioletu, a podbrzusze i bliższe ciału części łap mają jasnoszary kolor. Ich końcówki ponownie są fioletowe, a na boku każdej z nich znajduje się niewielki, szary okrąg, przywodzący na myśl element jakiegoś urządzenia. Błony skrzydeł smoka również mają ciemnofioletową barwę, a na końcu każdej z nich znajduje się świecąca na biało okrągła plamka, wyglądająca jak reflektor. Podobne świecące kółeczka znajdują się na pysku smoka, po dwa na każdym boku, na fioletowych, prostokątnych łatkach, przez co sprawiają one wrażenie czegoś w rodzaju paneli kontrolnych. Wizerunku maszyny dopełniają świecące niczym reflektory oczy zwierzęcia, również białe, i umieszczone za nimi fioletowe łatki o równych, geometrycznych kształtach. Fioletowe są także pazury, obrys paszczy, szpikulce na grzbiecie oraz lotki na ogonie smoka.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier