FANDOM

Soaring Sidekick (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Drzewokos, pojawiający się po raz pierwszy w filmie Jak wytresować smoka 2, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie zostało podane jego imię.

Wygląd

Drzewokos wygląda inaczej w filmie, a inaczej w grze. W filmie nie różni się od innych przedstawicieli swojego gatunku, ma jasnobrązową barwę ciała. Jednak w grze jego skóra ma ciemnobrązowy kolor, miejscami - między innymi na części skrzydeł oraz na brzuchu - szary. Dodatkowo, jego skrzydła zdobią ciemne owalne plamy.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Jest to jeden z Drzewokosów pojawiających się w początkowych minutach filmu. W chwili swobodnego lotu, Szczerbatek i Czkawka spotykają stadko Drzewokosów. Soaring Sidekick to najprawdopodobniej smok lecący najbliżej nich.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Od aktualizacji w lutym 2019 roku smoka nie można kupić za runy, a jedynie zdobyć przez poszukiwania Białej Furii. Był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 3 do 6 kwietnia 2015 (w miejscu Eggsplorer's Edge, czas poszukiwania: 3 godziny)
  • od 18 do 22 czerwca 2015 (w miejscu Montreal, czas poszukiwania: 1 godzina)

Jajo

Jajo ss

3-6 kwietnia 2015

Podczas okazji w dniach 3-6 kwietnia 2015r. jajo miało inną niż zwykle barwę, bo było fioletowe z turkusowymi kropkami. Prawdopodobnie było wtedy pomalowane z okazji Wielkanocy.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier