FANDOM

Stormheart (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Rise of Stormheart.

Wygląd

Stormheart jest niewielką wyspą, złożoną z licznych skalnych występów. Podczas wykonywania rozszerzenia Rise of Stormheart na okolicznych wodach pojawia się statek Nikory Stormheart, Tempest.

Wyspę otacza głęboki, podwodny rów, porośnięty koralowcami. Pod wodą znajduje się ukryte przejście do jaskini znajdującej się w głębi masywu skalnego. Można w niej trafić na wrak łodzi, a także na skrzynie, beczki i latarnie.

W grach

School of Dragons

Stormheart pojawiło się w grze wraz z rozszerzeniem Rise of Stormheart. Jest dostępne dla wszystkich grających, jednak dopiero po wykupieniu rozszerzenia i wykonaniu odpowiedniej misji można się dostać do podwodnych sekcji lokacji. Gracz wyrusza na wyspę razem z Haraldem i Johannem, by spotkać nową przełożoną pirata, Nikorę Stormheart. Później udaje mu się dowiedzieć, że trucizna paszczonów, za pomocą której kobieta infekuje dzikie smoki, jest przez nią przygotowywana w podziemiach wyspy. Dzięki możliwości nurkowania gracz dociera podwodnym przejściem do jaskini i niszczy zapasy trucizny.

Ciekawostki

  • W czasie misji, która odblokowuje dostęp do podwodnych sekcji lokacji, gracz musi skorzystać z dzwonu nurkowego, transportowanego na łodzi przez Skuldera. Po ukończeniu zadania można jednak swobodnie pływać wokół wyspy i nurkować w dowolnym miejscu.

Zobacz też