FANDOM

Symbol Osobny artykuł: Smoki bonusowe

Sweet-Stripe (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Ślizgochlast, pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoczyca odróżnia się od innych przedstawicieli swojego gatunku, a także w ogóle od większości smoków, swoim świątecznym ubarwieniem oraz dodatkowymi elementami na ciele. Jej głowa, podbrzusze oraz paski biegnące po bokach ciała mają czerwony kolor. Kolejne pasy, równoległe do tych ostatnich i nieco od nich grubsze, są białe. Pozostałe części wężowego tułowia samicy pokrywają soczyście zielone łuski. Ta sama zieleń barwi też jej skrzydła, na których błonach rozsiane są niewielkie żółte plamki. Żółte są także oczy smoczycy.

Ostatni zielony element jej ciała odróżnia ją od innych Ślizgochlastów - są to bowiem dwie lotki na samym końcu ogona, kształtem przypominające nieco liście ostrokrzewu i ozdobione na łączeniu pękiem trzech małych, złotych dzwoneczków. Inną charakterystyczną cechą Sweet-Stripe są dodatkowe elementy na pysku: biała broda tuż pod nim, biegnące wzdłuż górnej szczęki smukłe, zakręcone na końcach białe wąsy oraz białe wyrostki nad oczami przypominające brwi. To wszystko w połączeniu z jej wężową budową upodabnia ją nieco do chińskiego smoka, a w zestawieniu ze świątecznymi kolorami może też być nawiązaniem do popularnego wizerunku Świętego Mikołaja.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier