FANDOM

Symbol Osobny artykuł: Smoki bonusowe

Syringaca (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Potrójny Cios, pojawiający się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Syringacę spośród pozostałych Potrójnych Ciosów wyróżnia nietypowe ubarwienie oraz budowa ogonów. Smok ten pokryty jest wieloma barwami, jednak przeważa u niego błękit, widoczny na łapach, grzbiecie, pysku, ogonach oraz krawędziach skrzydeł. Podbrzusze, spód łap, wewnętrzna część skrzydeł, a także segmenty pomiędzy częściami ogonów są w kolorze lawendowym oraz ciemnofioletowym. Kolce, jak również występujące na grzbiecie i głowie plamki, są brązowe. U smoka występuje także żółte ubarwienie, które można dostrzec na szczypcach i w okolicach nozdrzy.

Charakterystyczną cechą tego smoka są trzy ogony, które zamiast kolców jadowych są wyposażone w barwne, wzorzyste wyrostki przypominające wielkanocne pisanki, zawierające takie kolory jak: żółty, różowy, zielony, fioletowy czy też niebieski - przy czym dwie z nich są pomalowane w pasy, a jedna w kropki. Zamiast stanowić zagrożenie dla potencjalnych napastników lub ofiar, owalne wypustki są zupełnie niegroźne, zaś pod wpływem ruchu grzechoczą niczym instrumenty muzyczne.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier