FANDOM

Wolders

The Wilderness (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Można się do niej dostać poprzez przejście przez skalny korytarz w School lub za pośrednictwem World Map.

Wygląd

Lokacja ta jako jedna z niewielu nie ma dostępu do otwartych wód. Jest to kotlina między górami, w której znajduje się wielkie jezioro oraz dużo łowisk, w których można zdobyć najróżniejsze gatunki ryb. W Dziczy jest także wiele drzew. Wśród nich wyodrębniono mały lasek, w którym gracz w dowolnej chwili może narąbać trochę drewna posiadaną siekierą.

Wilderness jest jednym z pierwszych miejsc, do których udaje się gracz. Misje, które się tam odbywają, z reguły dotyczą znalezienia w Dziczy jakichś rzeczy. Zawsze można tam spotkać jedynie Grubego.

W jeziorze można złowić najpospolitsze gatunki, takie jak okoń czy pstrąg potokowy. W łowisku znajdującym się przy wodospadzie łatwo natomiast schwytać łososia.

Ciekawostki

  • Lokalizacja ta słynie nieoficjalnie z największej ilości dziur w teksturach mapy. 

Zobacz też