Advertisement
Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Wyjące Lasy.

The Woods That Howled (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

Wyjące Lasy.png

Jest to jedno z centralnie położonych na wyspie Berk miejsc. Bardzo zielone, stanowi dolinę zamkniętą między wysokimi, skalnymi klifami, zaś ziemię porastają liczne drzewa iglaste. U stóp skalnych kolumn oraz klifów unosi się mgła. Gracz porusza się po polanie, przeciętej rzeką. Spada ona wodospadem, by następnie wpaść do jeziora. Nieopodal znajduje się skalna kopuła, pod którą można wejść. Znajduje się tam ukryte wejście do legowiska smoków z kamiennej klasy.

Można z niego dostać się do Black Heart Bay, Wild Dragon Cliff, Berk Village i Unlandable Cove. Dostępne do wytresowania są takie gatunki jak Gronkiel i Szeptozgon. Można tam też zebrać pożywienie dla smoków: ryby oraz plastry miodu.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

Zobacz też

Advertisement