FANDOM

Thump (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Kroplorwij, po raz pierwszy pojawiająca się w filmie Jak wytresować smoka 2, a nazwana w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoczyca ma jasne, seledynowe skrzydła z czerwonymi plamkami. Podobnej barwy jest jej grzbiet i głowa, a podbrzusze jest niewiele jaśniejsze. Charakterystyczną cechą samicy jest poszarpane lewe skrzydło, przez które smok ma utrudnioną zdolność latania. Zostało ono uszkodzone przez jedną z pułapek Drago.

Charakter

Spokojna i przyjacielska, jest niezwykle przywiązana do Valki, swojej wybawczyni, której pozwoliła się wytresować i oswoić. Thump nieustannie okazuje jej swoją wdzięczność. Jest także spokojna wobec obcych ludzi i smoków, ponieważ nie okazuje niepokoju na widok Czkawki czy Szczerbatka.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Będąc jeszcze wolną i w pełni sprawną smoczycą, Thump została okaleczona przez wnyki, które ucięły jej kawałek skrzydła. Później została uratowana przez Valkę wraz z innymi okaleczonymi smokami, takimi jak Lump czy Gruff.

Smoczyca pojawia się po raz pierwszy, kiedy Czkawka trafia do Smoczego Sanktuarium. Tam Valka opowiada mu o pułapkach Drago Krwawdonia i uratowanych przez siebie smokach.

Później, podczas bitwy pod Smoczym Sanktuarium Oszołomostrach Drago zabija alfę i przejmuje kontrolę nad smokami. Wśród nich znajduje się także Thump. Wraz z innymi smokami leci na wyspę Berk, gdzie początkowo trzyma stronę nowego alfy, lecz później wyrywa się się z hipnozy i zaczyna walczyć u boku Szczerbatka. Po walce Thump, razem z innymi ocalonymi przez Valkę oraz także zniewolonymi przez Drago smokami, osiada na stałe na Berk.

Jak wytresować smoka 3

Choć Thump nie pojawia się w filmie, prawdopodobnie razem z innymi smokami i wikingami opuszcza rodzinną wyspę berkian i zatrzymuje się na Nowym Berk. Po pokonaniu Grimmela wraz z całym stadem przenosi się do Ukrytego Świata

Relacje

Valka

Smoczyca przyjaźni się z kobietą i bezgranicznie jej ufa. Valka przed laty uratowała ją z pułapek Drago i leczyła jej rany, co jeszcze bardziej wzmocniło ich przyjaźń. Według gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk, Thump regularnie przynosi Valce upolowane przez siebie robaki, co u gatunku Kroplorwijów jest oznaką ogromnej wdzięczności.

Alfa

Tak jak wszystkie smoki mieszkające w Sanktuarium, Thump znajduje się pod opieką i rozkazami wielkiego Oszołomostracha. Choć nie zostało to bezpośrednio pokazane w filmie, smoczyca z pewnością darzy szacunkiem alfę i wypełnia jego rozkazy.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze Thump jest jednym z unikatowych smoków. Od aktualizacji w lutym 2019 roku można ją zdobyć jedynie poprzez poszukiwania Białej Furii.

Ciekawostki

  • W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk skrzydło smoczycy jest zdrowe i nie widać na niej śladów kalectwa, podobnie jak w przypadku innych okaleczonych smoków.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier