FANDOM

Thunder run racing

Thunder Run Racing — jedna z minigier w grze School of Dragons, znajdująca się w lokalizacji Training Grounds. Umożliwia ona graczom ściganie się z innymi użytkownikami i pobijanie rekordów czasowych, latając po wyznaczonym torze na swoim smoku. Dostać się do minigry można jedynie mając aktywnego dorosłego smoka.

Ogólny opis

Do gry można się dostać poprzez wieżę w Training Grounds, menu wyboru postaci lub przez menu gracza. Polega ona na pokonywaniu okrążeń wybranego przez siebie toru:

  • Hidden Lights
  • Trench Dive
  • Twisted Rock
  • Frozen Warriors
  • Nightmare Tide
  • Poison Valley
  • Woolly Canyon
  • Fortune Falls
  • Geyser Maze
  • Forbidding Ice
  • Gronckle Run
  • Snoggletog Raceway

Żeby wziąć udział w wyzwaniu, smok musi mieć przynajmniej częściowo wypełniony pasek energii (wszystko zależy od poziomu smoka i odpowiadającej mu ilości punktów energii), w innym wypadku konieczne będzie zapłacenie 10 gemów za wypełnienie paska. Smok ze zbyt małą ilością energii nie zostanie dopuszczony do wyścigu. Warto również zadbać o poziom radości smoka, ponieważ przekłada się to na prędkość lotu.

Tryb Single player

W trybie Single Player można samemu poznawać tor, wyrabiać techniki jak najszybszego latania i pobijać swoje własne rekordy. Nagroda za przejście tego trybu to zawsze 25 punktów doświadczenia dla smoka oraz 25 monet.

Tryb Multiplayer

Po uruchomieniu tego trybu, można zobaczyć nazwy użytkowników, z którymi można się ścigać lub rozmawiać z nimi przez czat. Podczas gry gracz ściga się ze swoimi rywalami, może ziać w nich ogniem, żeby ich spowolnić i stara się jako pierwszy (i w jak najkrótszym czasie) ukończyć wyścig. Na koniec gry zawsze pojawia się ranking najszybszych graczy ze wszystkich użytkowników School of Dragons albo wyniki jedynie członków klanu gracza lub jego przyjaciół.

Nagrody są różne, w zależności od zajętego miejsca:

  • 1 Miejsce: +10 pucharów, 25 monet, 6 punktów UDT, 25 doświadczenia dla smoka
  • 3 Miejsce: +2 puchary, 15 monet, 4 punktów UDT, 20 doświadczenia dla smoka
  • 4 Miejsce: -1 puchary, 10 monet, 3 punktów UDT, 18 doświadczenia dla smoka
  • 5 Miejsce: -2 pucharów, 5 monet, 2 punktów UDT, 15 doświadczenia dla smoka
  • 6 Miejsce, nie ukończono wyścigu: -5 pucharów

Dodatki

Podczas wyścigu pojawiają się dodatkowe elementy interfejsu - cztery okienka z dodatkami, tak zwanymi wspomagaczami, których można użyć podczas wyścigu. Dwa z nich zawierają dodatki zakupione lub zdobyte przez przez gracza poza trasą wyścigu, a dwa pozostałe są puste i można je wypełnić, zbierając wspomagacze z "latający skrzynek", podobnych do pułapek. Większość otrzymywanych z nich przedmiotów jest nie do zdobycia w inny sposób. Wszystkie wspomagacze zebrane z "latających skrzynek" muszą być wykorzystane w tym wyścigu, podczas którego je zdobyto. W innym wypadku przepadną. Z "latających skrzynek" można dostać:

  • Gaz Zębiroga - zostawia za smokiem gracza chmurę gazu, mogącą spowolnić uczestników wyścigu.
  • Pułapka - zostawia za smokiem gracza pułapkę. Jeśli uczestnik wyścigu w nią wleci, czasowo traci panowanie nad smokiem.
  • Tarcza - czasowa osłona wokół smoka, ochraniająca przed działaniem gazu Zębiroga i pułapek, jednak nieznacznie spowalniająca smoka gracza.
  • Przyspieszenie - czasowo przyspiesza smoka, zmniejszając jednak jego zwrotność.
Smok SOD

Statystyki

Każdy smok ma własne statystyki dotyczące m.in. maksymalnej szybkości, przyśpieszenia, zwrotności góra i dół, zwrotności lewo i prawo.

Aby podwyższyć statystyki, należy zakupić odpowiednie siodło dla smoka oraz części ubrania dla wikinga, gdyż wtedy smok, może dostać dodatkowe punkty, np. +5% do szybkości, co może mieć istotne znaczenie podczas wyścigu.

Ciekawostki

  • Grając na niektórych mapach można znaleźć skróty, lecz znalezienie miejsca jest trudne. Zwykle znajdują się one zaraz przy linii startu.
  • Na torach można znaleźć owce umieszczone na cokołach. Znajdują się w różnych częściach torów, zaś same owce są pomalowane w barwy podobne do tych co w Smoczych Wyścigach. Zbierając je można ukończyć osiągnięcie.

Błędy

  • Jeżeli gracz wleci w wieżę Thunder Run Racing w czasie szybowania w stroju do latania, w czasie wyścigu jego smok będzie opadał jak nastolatek.

Galeria

Zobacz też