FANDOM

Thunder run racing

Thunder Run Racing — jedna z minigier w grze School of Dragons, znajdująca się w lokalizacji The Training Grounds. Można ścigać się z innymi użytkownikami i pobijać rekordy czasowe, latając po wyznaczonym torze na swoim smoku. Dostać się do minigry można jedynie mając aktywnego dorosłego smoka.

Ogólny opis

Gra polega na pokonywaniu okrążeń wybranego przez siebie toru:

  • Trench Dive
  • Twisted Rock
  • Frozen Warriors
  • Nightmare Tide
  • Poison Valley
  • Woolly Canyon
  • Fortune Falls
  • Geyser Maze
  • Forbidding Ice
  • Gronckle Run
  • Snoggletog Raceway

Żeby wziąć udział w wyzwaniu, smok musi mieć przynajmniej częściowo wypełniony pasek energii (wszystko zależy od poziomu smoka i odpowiadającej mu ilości punktów energii), w innym wypadku konieczne będzie zapłacenie 10 gemów za wypełnienie paska. Smok ze zbyt małą ilością energii nie zostanie dopuszczony do wyścigu. Warto również zadbać o poziom radości smoka, ponieważ przekłada się to na prędkość lotu.

Tryb Single player

W trybie Single Player można samemu poznawać tor, wyrabiać techniki jak najszybszego latania i pobijać swoje własne rekordy. Nagroda za przejście tego trybu to zawsze 25 punktów doświadczenia dla smoka oraz 25 monet.

Tryb Multiplayer

Po uruchomieniu tego trybu, można zobaczyć nazwy użytkowników, z którymi będziemy się ścigać, prowadzić z nimi czat. Podczas gry gracz ściga się ze swoimi rywalami, może ziać ogniem, żeby ich spowolnić i stara się jako pierwszy (i w jak najkrótszym czasie) ukończyć wyścig. Na koniec gry zawsze pojawia się ranking najszybszych graczy ze wszystkich użytkowników School of Dragons albo wyniki jedynie członków klanu gracza lub jego przyjaciół.

Nagrody są różne, w zależności od zajętego miejsca:

  • 1 Miejsce: + 10 pucharów, 25 monet, 6 punktów UDT, 25 doświadczenia dla smoka
  • 3 Miejsce: + 2 puchary, 15 monet, 4 punktów UDT, 20 doświadczenia dla smoka
  • 4 Miejsce: - 1 puchary, 10 monet, 3 punktów UDT, 18 doświadczenia dla smoka
  • 5 Miejsce: - 2 pucharów, 5 monet, 2 punktów UDT, 15 doświadczenia dla smoka
  • 6 Miejsce, nie ukończono wyścigu: - 5 pucharów 

Dodatki

Smok SOD

Podczas wyścigu możemy zebrać "latające skrzynie", które mogą nam dać dodatkowe przedmioty takie jak:

  • Dym - klikając na niego za naszym smokiem rozstawiony zostaje dym. Ten, kto w niego wleci, zostanie spowolniony.
  • Bomba - klikając na nią za naszym smokiem zostaje zostawiona bomba. Jeśli się w nią wleci na chwile, lub do momentu zderzenia z jakąś przeszkodą, traci się panowanie nad smokiem.
  • Tarcza - gdy się ją uruchomi wokół smoka powstaje ochrona. Gdy przeciwnik zbliży się do ochranianego gracza tarcza go spowalnia. Tarcza ochrania równie przed dymem i bombami.
  • Przyśpieszenie - daje czasowe przyśpieszenie dla smoka.
  • Dodatki do kupienia - w grze są dwa miejsca na dodatki które zdobędziemy podczas wyścigu i dwa dla kupionych. Dodatki można zakupić za gemy w sklepie.

Statystyki Smoka

Każdy smok ma swoje statystyki dotyczące maksymalnej prędkości, przyśpieszenia, zwrotności w górę i w dół oraz zwrotności w lewo i w prawo. Wszystkie dostępne są w poszczególnych artykułach.

Ciekawostki

  • Grając na niektórych mapach można znaleźć skrót przelatując nad mapą lecz znalezienie miejsca jest trudne. Zwykle znajdują się one zaraz przy linii startu.
  • Na torach można znaleźć owce umieszczone na cokołach. Znajdują się w różnych częściach torów, zaś same owce są pomalowane w barwy podobne do tych co w Smoczych Wyścigach. Zbierając je można ukończyć osiągnięcie.
  • Używanie tarczy spowalnia i zatrzymuje smoka.

Błędy

  • Jeżeli wlecimy w budynek Thunder Run Racing w czasie szybowania w stroju do latania, w czasie wyścigu nasz smok będzie opadał jak nastolatek.

Galeria

Zobacz też