FANDOM

Titan Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Jest miejscem, w którym smoki graczy mogą osiągnąć formę tytaniczną.

Wygląd

Titan Island to aktywny wulkan stożkowy, znajdujący się pośrodku oceanu. Ze wszystkich stron jest otoczony krą i ukryty w obrębie pierścienia dymu, a niższe partie jego zboczy pokrywa śnieg. Tuż obok niego umiejscowiony jest niewielki, płaski występ skalny, z którego można dotrzeć do Titan Island po moście z kry. Na miejscu łatwo trafić na ścieżkę prowadzącą do wnętrza góry.

Wewnątrz wulkanu przy ścianach znajdują się komory pełne lawy, a bliżej centrum krateru – jeziora z wodą, zasilane przez dwa wodospady. W okolicach tych ostatnich rosną liczne paprocie. W samym środku góry znajduje się kamienny podest, do którego można dotrzeć po drewnianych mostach. Góruje nad nim otoczona lawą okrągła płyta z wizerunkiem zwiniętego smoka, która służy do transformacji gadów w tytany.

W grach

School of Dragons

Titan Island pojawiła się w grze po jednej z aktualizacji. Jest jedynym miejscem, w którym gracze mogą zamieniać swoje smoki w tytany z pomocą tytanicznych run. Aby to zrobić, grający muszą podejść do dużego, okrągłego kamienia z wizerunkiem zwiniętego smoka i zatwierdzić swój wybór. W razie braku wymaganej ilości run za przemianę można zapłacić gemami.

Zobacz też