FANDOM

Tormentor (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Miażdżytłuk Kafar, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, po raz pierwszy w odcinku Dobry Kafar nie jest zły, oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie zostało podane jego imię.

Wygląd

Tormentor to smok o brązowym ubarwieniu ciała, z licznymi, ciemnoszarymi plamkami. Posiada on, jak wszystkie Miażdżytłuki Kafary, liczne kolce, zwłaszcza na brodzie, grzbiecie i ogonie.

Charakter

Tormentor na pierwszy rzut oka wydaje się smokiem bardzo agresywnym i terytorialnym, ale tak naprawdę jest samotny i dobrze czuje się w towarzystwie innych smoków, szczególnie Gronkli. Imponuje mu odwaga zarówno u ludzi, jak i u smoczych pobratymców. Jest uparty i zdeterminowany w dążeniu do wyznaczonego celu.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Dobry Kafar nie jest zły. Sieje postrach w Mrocznej Głębi, siedlisku Gronkli. Jednak dzięki pomocy Śledzika, który odkrywa, jak zdobyć jego zaufanie i szacunek, Kafar otwiera się na Gronkle i zaprzyjaźnia się ze Sztukamięs.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier