FANDOM

Thelokout

Training Grounds (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Można się do niej dostać poprzez przejście po drewnianych schodach w School lub za pośrednictwem World Map. Jest głównym miejscem minigier, odbywają się tu też bitwy ze statkami wrogich plemion.

Wygląd

Training Grounds jest lokalizacją całkiem sporą, otwartą w stronę oceanu, z którego wystają wielkie, pionowe skały, odgradzające zatokę od otwartych wód. Jest tu głównie dużo pomniejszych trawiastych, zaśnieżonych lub skalnych powierzchni oraz pomostów. Te ostatnie łączą miejsca różnych minigier, przeniesionych ze School, m.in. smoczą arenę z minigrą Fireball Frenzy, jaskinię z Dragon Tactics i niewielki domek wysoko na skale pozwalający wejść do Flight Club. Na półwyspie w tej lokacji znajduje się również wieża z minigrą Thunder Run Racing.

Od rozszerzenia Battle for the Edge w Training Grounds odbywają się bitwy morskie, podczas których do zatoki przybywa wrogi statek (Łupieżcy albo Berserkowie), a zadaniem graczy jest zniszczyć go, nim odpłynie.

Na miejscu znajdują się zawsze Czkawka, Astrid, Szpadka, Sączysmark i Eret. Można złowić tu różne gatunki ryb, głównie halibuty oraz śledzie.

Zobacz też