FANDOM

Tuffwing (brak polskiego tłumaczenia) — smok, dziki przedstawiciel gatunku Zmiennoskrzydły, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Noc łowców (część 1), oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Podobnie jak u większości Zmiennoskrzydłych łuski tego osobnika mają czerwoną barwę, z domieszką koloru żółtego na krawędziach skrzydeł, posiada on również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Zdolności

  • Kamuflaż: Smok może dostosować kolor swojego ciała do otoczenia, tym samym stając się niewidocznym dla innych.
  • Kwas: Gad posiada niebezpieczną zdolność plucia żrącym kwasem.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Noc łowców (część 1), kiedy jeźdźcy lecą na Wyspę Zmiennoskrzydłych, aby zdobyć kwas tych gadów. Po długim czasie, dzięki pomysłowości Mieczyka, udaje im się chwilowo schwytać Tuffwinga i uzyskać od niego nieco fosforyzującego kwasu, który osiada na hełmie Sączysmarka. Dzięki światłu kwasu jeźdźcy odczytują mapę i są w stanie zlokalizować port Łowców.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier