FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Niedostępna Zatoczka.

Unlandable Cove (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

Unlandable Cove

Unlandable Cove leży w centrum wyspy Berk. Jest to głęboka, zacieniona kotlina z dnem w dużej części zalanym wodą. Na wystających z niej fragmentach skalistego lądu wyrastają potężne i wysokie drzewa o spłaszczonych koronach, sięgające nawet krawędzi kotliny. Ich gęste listowie oraz pokrywający wszystko mech sprawia, że lokacja jest stosunkowo ciemna i skąpana głównie w bagiennej zieleni.

Znajduje się tam również przejście w skale, które prowadzi na małą polanę. W miejscu tym można wytresować Zmiennoskrzydłego i Śmiertnika Zębacza. W lokacji można także zdobyć ogniodrzew i zebrać plastry miodu. Unlandable Cove ma połączenie z Great West Ocean, Berk Village, The Woods That Howled oraz Lava-Lout Island.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też