FANDOM

Valka's Mercy (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Koszmar Ponocnik, pojawiający się krótką chwilę w filmie Jak wytresować smoka 2, w retrospekcji Valki, a później w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie ujawnione zostało jego imię.

Wygląd

Smok ma czerwoną barwę ciała z domieszką koloru różowego. Podgardle, dolna część pyska, końce szponów na zgięciach skrzydeł oraz podbrzusze zwierzęcia są białe.

Charakter

Ponieważ smok ten został ocalony przed śmiercią, stał się on wiernym przyjacielem swojej wybawczyni, Valki. Ufa jej bezgranicznie, możliwie broniąc ją przez niebezpieczeństwami.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Valka's mercy 2
Smok pojawia się w retrospekcji Valki, gdy ta opowiada synowi historię swojego zniknięcia z Berk. Podczas smoczego ataku na wioskę Wandali, jeden z wojowników rzuca się z toporem na ogłuszonego Koszmara Ponocnika, chcąc go zabić. Obecna nieopodal Valka, z przerażeniem obserwująca przebieg walki, biegnie ku wikingowi i powstrzymuje go przed zadaniem Ponocnikowi śmiertelnego ciosu. Smok natychmiast odlatuje, wiking zaś odchodzi z niesmakiem.

Smok później prawdopodobnie żyje w Smoczym Sanktuarium i po bitwie wraz ze stadem przenosi się na Berk.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Valka's Mercy jest do kupienia za runy. Był dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 26 do 27 lipca 2015 roku,
  • od 3 do 9 października 2018 roku.

Błędy

  • Według opisu z gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk Valka powstrzymała przed zabiciem smoka Stoicka, choć tak naprawdę był to inny, nieznany z imienia wiking.

Ciekawostki

  • Z opisu z gry DreamWorks Dragons: Rise of Berk wynika, iż jest to pierwszy smok, w którego obronie stanęła Valka.
  • Chociaż z opisu smoka w grze wynika, że pozostał wiernym towarzyszem Valki, po jej retrospekcji nie pojawia się więcej w filmie ani u boku kobiety przy jakiejkolwiek okazji.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier