FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Urwisko Dzikich Smoków.

Wild Dragon Cliff (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

WDC
Jest to bardzo jasny, zielony, zalesiony obszar otoczony pierścieniem porośniętych trawą i iglastymi drzewami wzniesień, klifów i skalistych łuków. W centrum obszaru znajduje się wielkie jezioro, razem z dużą skalną formacją przypominającą wyspę. Do tego zbiornika wodnego wpada ogromny wodospad, spływający z kilku skalnych półek ciągnących się przez całą lokację.

W zboczu jednej z gór jest pęknięcie prowadzące na polanę, na której można znaleźć i wytresować Tajfumeranga. W lokacji można też zdobyć pachnące kwiaty i ogniodrzew, by wyżywić swoje smoki. Dostać się tutaj można każdym gatunkiem. Z Wild Dragon Cliff da się polecieć bezpośrednio do Badmist Mountain oraz The Woods That Howled.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też