FANDOM

Winged Warden (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Windstriker, pojawiający się przez moment w filmie Jak wytresować smoka 2, a także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk, gdzie zostało podane jego imię.

Wygląd

Jak inne Windstrikery, ma on długą szyję oraz głowę podobną do głowy węża. Wzdłuż jego szyi, grzbietu i ogona ciągnie się rząd długich, ostrych kolców. Między nozdrzami znajduje się chudy, ostro zakończony róg, podobnie jak na dolnej części szczęki, trochę mniejszy i grubszy. Ogon jego jest bardzo długi, na jego końcu wyrastają cztery duże, zaostrzone kolce.

Zwierzę jest koloru szarego z żółtymi kolcami, elementami na szyi, grzbiecie, pysku oraz krawędziami na skrzydłach.

Charakter

Z opisu z gry dowiadujemy się, iż smok ten jest niezwykle wierny i opiekuńczy, a także bardzo przywiązany do Valki, która uwolniła go od Drago Krwawdonia. W filmie zaś możemy dostrzec jego waleczność, gdyż bierze udział w bitwie pod Smoczym Sanktuarium.

Historia

Jak wytresować smoka 2

Httyd2 windstriker
Winged Warden po raz pierwszy pojawia się w Smoczym Sanktuarium, kiedy Czkawka i Szczerbatek obserwują latające tam stado. Smoka można również dostrzec podczas bitwy o Smocze Sanktuarium, gdzie wraz z innymi smokami - w tym swojego gatunku - walczy z armią Drago Krwawdonia. Następnie, gdy Oszołomostrach Drago przejmuje kontrolę nad całym smoczym stadem, Winged Warden, zahipnotyzowany, posłusznie odlatuje.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier