FANDOM

World map

Mapa świata

World Map (brak polskiego tłumaczenia) — obiekt znajdujący się w grze School of Dragons, zawierający mapę świata, dzięki któremu można szybko podróżować między lokacjami. Stacje World Map umieszczone są niemal w każdej dużej lokacji.

Wygląd

Obiekt ten jest prostą konstrukcją o stożkowatym kształcie, złożoną z trzech zbiegających się na czubku drewnianych odnóg. Między nimi rozpięta jest mapa archipelagu gry. Sam szczyt stelażu ozdobiony jest drewnianym pierścieniem.

Znaczenie

World Map służy do błyskawicznego przemieszczania się między lokacjami w grze. Po kliknięciu konstrukcji gracz dostaje mapę wszystkich dostępnych w grze wysp, i jedynym, co musi zrobić, by dostać się na którąkolwiek z nich, jest po prostu kliknięcie na jej kształt.

Historia

Taxi

Taxi

Wygląd Taxi

Środkiem, który swego czasu pozwalał przemieszczać się między lokacjami w grze School of Dragons, było Taxi.

Smokiem pełniącym funkcję Taxi był Drzewokos o nieznanym imieniu. Podobnie jak inni przedstawiciele swojego gatunku, smok miał duże skrzydła i długi ogon, a jego ciało było w kolorze jasnego brązu.

Smok stał na podeście ze skręconym rogiem i napisem "taxi". Aby skorzystać z funkcji, trzeba było podejść do smoka, a następnie kliknąć na podest. Przemieszczanie się nie było jednak błyskawiczne, po skorzystaniu z Taxi trzeba było przelecieć przez kilka pierścieni na grzbiecie Drzewokosa i dopiero wówczas wlecieć w wybraną lokację.

Zobacz też