Advertisement
Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Zatoka Niszczyciela.

Wreck Reef[1][2] lub Wrecker's Reef[3] (brak polskiego tłumaczenia) — wyspa należąca do Archipelagu, a także jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka. Zaznaczona jest na mapie Czkawki.

Wygląd

Według mapy Czkawki Wreck Reef od zachodu sąsiaduje z Wyspą Śmiercipieśnia i Drenchwood Forest, a od południowego wschodu – z Mroczną Głębią. Niewiele wiadomo o jej wyglądzie. Szkic z mapy sugeruje, że jest to podłużny fragment lądu z zatoką, która w południowej części wyspy wcina się głęboko w jej teren. Wokół Wreck Reef rozciągają się liczne rafy koralowe, które często powodują zatonięcia statków.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

WB WS.png

Wrecker's Reef znajduje się w północno-zachodniej części Berk. Jest to otwarta na morze zatoka z kilkoma skalnymi formacjami. W całości pokryta jest śniegiem, który nieustannie w niej pada. Część skał porastają ośnieżone drzewa iglaste.

Można zdobyć tam kraby, którymi żywią się niektóre smoki. Jest to też miejsce, gdzie można wytresować Gromogrzmota. Do tej lokacji można dostać się jedynie od strony Great West Ocean i to tylko drogą powietrzną, na grzbiecie któregoś z wcześniej wytresowanych smoków.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

Przypisy

Zobacz też

Advertisement