FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Zatoka Niszczyciela.

Wrecker's Reef[1] lub Wreck Reef[2] (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

WB WS

Wrecker's Reef znajduje się w północno-zachodniej części Berk. Jest to otwarta na morze zatoka z kilkoma skalnymi formacjami. W całości pokryta jest śniegiem, który nieustannie w niej pada. Część skał porastają ośnieżone drzewa iglaste.

Można zdobyć tam kraby, którymi żywią się niektóre smoki. Jest to też miejsce, gdzie można wytresować Gromogrzmota. Do tej lokacji można dostać się jedynie od strony Great West Ocean i to tylko drogą powietrzną, na grzbiecie któregoś z wcześniej wytresowanych smoków.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

  • W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk lokacja początkowo nazywała się Wrecker's Reef, ale po jednej z aktualizacji nazwa została zmieniona na Wreck Reef.

Przypisy

Zobacz też