FANDOM

Strona ta jest poświęcona wydawnictwom książkowym o tematyce filmów z serii Jak wytresować smoka oraz serialu Jeźdźcy smoków.

Jak wytresować smoka

Wydane po polsku

Opowieść filmowa

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. W kilku ilustrowanych, krótkich rozdziałach opowiada fabułę filmu.

Czkawka ma waleczne serce, lecz nie jest bohaterem, o jakim marzyłby jego tata. Chłopak zamiast ujarzmiać smoka, zaprzyjaźnia się z nim i nazywa Szczerbatkiem. Mimo to Czkawka zdobędzie jednak sławę, o której marzy każdy wiking.

Smocze zagadki

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. Zawiera ona zadania i zagadki dotyczące filmowych postaci, smoków i pojęć.

Jeśli lubisz świat wikingów i smoków, to jest to książka dla ciebie. Baw się, rozwiązując zadania i kolorując rysunki.

Kolorowanki i naklejanki

Książka ta ukazała się nakładem wydawnictwa Egmont 29 marca 2010 roku. Zawiera ona kolorowanki, zadania z naklejkami i inne łamigłówki dotyczące filmowych postaci i smoków.

W tej książce znajdziesz wiele naklejek. Posłużą ci one do rozwiązania ciekawych zadań i stworzenia własnych, fantastycznych smoczych światów.

Jak wytresować smoka 2

Wydane po polsku

Książki te ukazały się nakładem wydawnictwa Ameet.

Zadanie: naklejanie!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych wydarzeń, postaci i smoków, a także ponad 200 naklejek, z których tylko część jest przeznaczona do zadań, zaś reszta może być dowolnie wykorzystana.

W obronie Berk!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych bohaterów i wydarzeń. Znajdują się tam m.in. puzzle, kolorowanki, wykreślanki, labirynty, oraz ponad 40 naklejek.

Super zadania

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera ona liczne zadania dotyczące filmowych bohaterów i wydarzeń, a także ciekawostki na temat jeźdźców i ich smoków. Wewnątrz znaleźć można także kilkadziesiąt naklejek.

Smocze zabawy

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera bardzo dużo zadań, takich jak kolorowanki, wyklejanki czy łamigłówki.

Zestaw aktywizujący

Zestaw ukazał się nakładem wydawnictwa Ameet 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera rozmaite zadania, a także papierowe modele smoków do samodzielnego złożenia.

Magiczna lupka

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Ameek 20 czerwca 2014 roku, w dniu polskiej premiery filmu. Zawiera specjalną lupkę, pozwalająca rozwiązywać znajdujące się w książce zadania.

Wydane po angielsku

A tale of Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera opowieść filmową, opartą na fabule sequelu.

Link do książki: amazon.com

Toothless: A Dragon Hero's Story

Link do książkI: amazon.com

All about the Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera informacje i ciekawostki na temat smoków, wytresowanych przez głównych bohaterów filmu. 

Link do książki: amazon.com

Dragon Race!

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Zawiera opowieść na temat przebiegu wyścigów smoków odbywających się na Berk.

Link do książki: amazon.com

Book of Dragons

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 26 sierpnia 2014 roku. Zawiera informacje i ciekawostki na temat smoków, wytresowanych przez głównych bohaterów filmu. 

Link do książki: amazon.com

Dragon Mountain Adventure

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Simon Spotlight 6 maja 2014 roku. Opowiada historię, która oparta jest o fabułę sequelu.

Link do książki: amazon.com

Jak wytresować smoka 3

Wydane po polsku

Jak wytresować smoka 3. Ukryty Świat

Rzuć się w wir przygód wraz ze swoimi ulubionymi wikingami. W książce znajdziesz wiele wspaniałych zabaw oraz mnóśtwo fantastycznych naklejek. Co poza tym? Oczywiście smoki, smoki i jeszcze więcej smoków!

- Opis z tylnej okładki książki

Jak wytresować smoka. Przewodnik filmowy

Z przewodnika po filmowej trylogii "Jak wytresować smoka" dowiesz się wszystkiego o swoich ulubionych wikingach i smokach! Dzięki jedynemu oficjalnemu przewodnikowi poznasz każdą przygodę, jaką przeżyli razem Czkawka i Szczerbatek - od pierwszego spotkania po najtrudniejsze starcie. W tym skarbcu wiedzy o Berk znajdziesz legendy wikingów, mity o smokach oraz historie o wielkich bitwach.

- Opis z tylnej okładki książki

Jak wytresować smoka 3. Opowieść filmowa

W Berk wikingowie żyją w przyjaźni ze smokami. Niestety świat ludzi nadal jest pełen łowców, którzy pragną uwięzić te niezwykłe stworzenia. Czkawka wierzy, że jedynym miejscem, w którym smoki będą bezpieczne, jest legendarny Ukryty Świat. Tylko czy on istnieje naprawdę?

- Opis z tylnej okładki książki

Wydane po angielsku

  • World of Dragons
  • How to Train Your Dragon: The Hidden World
  • Ready to Fly!
  • The Hidden World Magnetic Fun
  • Meet the New Dragons
  • Journey to New Berk
  • The Story of the Film
  • The Night Fury and the Light Fury
  • Ultimate Movie Guide
  • Dragon Gliders
  • Coloring Book