Advertisement
Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy miejsca z serialu. Jeśli szukasz miejsca z gier, sprawdź Dramillion Island.

Wyspa Dramillionów (ang. Dramillion Island) — jedna z wysp należących do Archipelagu, pojawiająca się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata. Jest jedną z baz Łowców, w której trenują oni przyszłych pogromców smoków.

Wygląd

Jak większość wysp na Archipelagu, wyspa ta jest skalista, choć porastają ją również liczne drzewa. Znajdują się tam również wodospady. Zamieszkują ją owce, nie wiadomo jednak, czy są one udomowione przez człowieka, czy dzikie.

Wyspa stanowi także obozowisko Łowców, a ściślej mówiąc drużyny szkolącej nowych rekrutów. Wykorzystują one zamieszkujące wyspę Dramilliony, których uniwersalność czyni je doskonałymi smokami do treningów. W centrum obozowiska znajduje się posąg Ingara Ingermana, a także drewniane domki sugerujące, że niektórzy Łowcy żyją tam na stałe.

Pojawienie się

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

W odcinku Wierni słudzy Ingermana Śledzik dowiaduje się, że jego przodkowie byli Łowcami i prawdopodobnie niemal doprowadzili do wymarcia gatunku Dramillion. Razem z Astrid odnajdują wyspę i odkrywają na niej obozowisko Łowców. Zdobywają zaufanie jednego z dzikich Dramillionów i z jego pomocą uwalniają uwięzione w klatkach pozostałe smoki.

W odcinku Król smoków (część 1) Johann i jego słudzy poszukują na Wyspie Dramillionów tytanicznego osobnika, jako że jego ogień ma pozwolić odczytać soczewki do Smoczego Oka i odkryć tajemnicę Króla Smoków.

Galeria

Zobacz też

Advertisement