FANDOM

Wyspa Wilkoskrzydłego (ang. Lycanwing Island) - jedna z wysp wchodzących w skład Archipelagu. Pojawia się w serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata w odcinku W cieniu księżyca.

Wygląd

Wyspa Wilkoskrzydłego to, podobnie jak większość wysp, skaliste miejsce z wysokimi klifami. W odcinku zostaje pokazana głównie rozległa jaskinia, ale można dostrzec przed wejściem trochę drzew, głównie iglastych.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

W odcinku W cieniu księżyca Mieczyk zostaje ugryziony przez tajemniczą bestię, którą według Pyskacza może być smok z legendarnego gatunku znanego jako Wilkoskrzydły. Kiedy Czkawka i Śledzik znajdują informacje o Wilkoskrzydłym na soczewce do Smoczego Oka, udają się na Wyspę Wilkoskrzydłego, aby zbadać sprawę.

Po przybyciu na miejsce odnajdują jaskinię, a w niej kamienną rzeźbę przywołującą na myśl legendarnego smoka. W miejsce oczu wetknięte zostały dwie soczewki do Smoczego Oka. Przyjaciele odkrywają, że historia o Wilkoskrzydłym to tylko mit, który odstrasza ludzi od wyspy, a tym samym uniemożliwia zdobycie soczewek. Po tym odkryciu szybko wracają na Koniec Świata, zanim Mieczyk, wierząc w swoją przemianę w Wilkoskrzydłego wyrządzi sobie krzywdę.

Galeria

Zobacz też