FANDOM

Artykuł
Zephyr[1] Haddock — córka Czkawki Haddocka oraz Astrid Hofferson. Pojawia się w filmie Jak wytresować smoka 3.

Wygląd

Dziewczynka odziedziczyła niebieskie oczy po matce, zaś kolor włosów - po ojcu. Poza tym o wiele bardziej przypomina mamę, również ze względu na sposób, w jaki się ubiera. Nosi spódnicę i ozdoby podobne do tych, jakie Astrid nosiła za młodu.

Charakter

Jest to żywiołowa i radosna dziewczynka. Bardzo boi się dzikich smoków, gdy jednak zauważa, że nie są one groźne, jest nimi zachwycona. Wydaje się nieco odważniejsza od swojego brata, co pozwala wnioskować, że także temperament odziedziczyła w większym stopniu po matce.

Historia

Zephyr pojawia się w dwóch ostatnich scenach filmu Jak wytresować smoka 3. Znajduje się na pokładzie statku razem ze swoimi rodzicami oraz bratem; rodzina żegluje w okolicy Ukrytego Świata. Czkawka opowiada dzieciom o smokach, które żyły na świecie za jego młodości. Dziewczynka wydaje się zafascynowana opowieścią. Gdy ich łódź zauważa odpoczywający na okolicznej skale Szczerbatek, natychmiast ląduje na dziobnicy statku, badając intruzów. Zephyr jest przerażona i chowa się w ramionach matki, zasłaniając oczy. Gdy Czkawka zachęca dzieci, by poznały się ze Szczerbatkiem, one niechętnie i bardzo ostrożnie wyciągają ręce; Zephyr jednak, w przeciwieństwie do brata nie odwraca już wzroku. Gdy Szczerbatek dotyka jej dłoni, uśmiecha się szeroko. Nieco później, podczas wspólnego lotu, Zephyr jest zachwycona i krzyczy z radości, podrzucana przez rodziców.

Przypisy

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier