FANDOM

Artykuł

Zephyr Haddock (ang. Zephyr Haddock) — córka Czkawki Haddocka oraz Astrid Hofferson. Debiutuje w filmie Jak wytresować smoka 3, pojawia się również w krótkometrażówce Święta w domu.

Wygląd

Dziewczynka odziedziczyła niebieskie oczy po matce, zaś brązowy kolor włosów - po ojcu. Poza tym o wiele bardziej przypomina mamę, również ze względu na sposób, w jaki się ubiera. Nosi spódnicę i ozdoby podobne do tych, jakie Astrid nosiła za młodu.

Charakter

Jest to żywiołowa, radosna i odważna dziewczynka. Wydaje się nieco śmielsza od swojego brata, co pozwala wnioskować, że temperament odziedziczyła w większym stopniu po matce. Zupełnie jak ona początkowo nie wierzy w opowieści o przyjaznej naturze smoków. Uważa je za potwory i obawia się ich ewentualnego powrotu, na wypadek którego buduje wokół domu pułapki. Gdy jednak dostrzega, że nie są one groźne, jest nimi zachwycona. Ze względu na wiek i charakter przewodzi w zabawach z bratem. Troszczy się o niego i jest gotowa bronić go w razie niebezpieczeństwa.

Historia

Święta w domu

Podręcznik23
Ta strona jest niekompletna!
Jeśli posiadasz czas, ochotę oraz wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go!

Jak wytresować smoka 3

Zephyr pojawia się w dwóch ostatnich scenach filmu Jak wytresować smoka 3. Znajduje się na pokładzie statku razem ze swoimi rodzicami oraz bratem; rodzina żegluje w okolicy Ukrytego Świata. Czkawka opowiada dzieciom o smokach, które żyły na świecie za jego młodości. Dziewczynka wydaje się zafascynowana opowieścią. Gdy ich łódź zauważa odpoczywający na okolicznej skale Szczerbatek, natychmiast ląduje na dziobnicy statku, badając intruzów. Zephyr jest przerażona i chowa się w ramionach matki, zasłaniając oczy. Gdy Czkawka zachęca dzieci, by poznały się ze Szczerbatkiem, one niechętnie i bardzo ostrożnie wyciągają ręce; Zephyr jednak, w przeciwieństwie do brata nie odwraca już wzroku. Gdy Szczerbatek dotyka jej dłoni, uśmiecha się szeroko. Nieco później, podczas wspólnego lotu, Zephyr jest zachwycona i krzyczy z radości, podrzucana przez rodziców.

Ciekawostki

  • Imię dziewczynki po raz pierwszy padło w krótkometrażówce Święta w domu, jednak już wcześniej zostało podane przez Cressidę Cowell na jej Twitterze.
  • Na Annecy Film Festival w czerwcu 2019 Dean DeBlois wstępnie ogłosił, że Zephyr jest w wieku ośmiu lat. Jednak z udostępnionego później scenariusza finałowej części[2] wynika, że dziewczynka ma pięć lat.
    • Mimo, że oficjalnie Zephyr ma pięć lat, wygląda i zachowuje się na osiem.

Przypisy

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier