FANDOM

Zippleback Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Battle for the Egde.

Wygląd

Zippleback Island jest średniej wielkości wyspą. Składa się w większości z pokaźnych, kamienistych wzniesień o stromych zboczach i płaskich, rozległych szczytach porośniętych trawą. Centrum wyspy jest niższe niż otaczające je formacje skalne i stanowi obszerną dolinę otoczoną wysokimi klifami, która jedynie w dwóch miejscach ma dostęp do łagodnej plaży. Znaczną jej część zajmuje duże jezioro. Na wyspie znajdują się liczne bezlistne drzewa o gałęziach zarośniętych krzaczkowatymi porostami. Zarówno na lądzie, jak i w powietrzu można natrafić na Zębirogi.

W jednym z obniżeń terenu umiejscowiona jest pracownia Mieczyka. Można tam znaleźć zagrodę dla kur oraz samą kurę siedzącą na jej szczycie, a także jej ustawiony nieco dalej portret. Oprócz tego dookoła porozrzucane są tabliczki, które zwykle znajdują się nad wejściami do labiryntów, a obok stoją puste lub pełne wiadra po farbie.

W grach

School of Dragons

Zippleback Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Gracz udaje się tam, by pomóc Mieczykowi i Szpadce w uwolnieniu schwytanego przez Łowców Zębiroga i oczyszczeniu wyspy z pułapek. Bohaterowie odkrywają przy tym, że na Zippleback Island żyje także Sidlarz, który kamufluje się w specjalnej kryjówce, by polować. Śledzik dochodzi do wniosku, że gatunki mogą koegzystować na wspólnym terytorium, bo żywią się różnymi rodzajami pokarmu – podczas gdy Sidlarz poluje z ukrycia na małe stworzenia, Zębirogi preferują łowienie ryb.

W rozszerzeniu Rise of Stormheart gracz udaje się na wyspę do pracowni Mieczyka, by zabrać stamtąd znaki ostrzegawcze. Bohaterowie rozstawiają je wokół zbiorników okresowych na Hobblegrunt Island, by ostrzec wszystkich zatrzymujących się tam jeźdźców przed żyjącymi w wodzie paszczonami.

Zobacz też